hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > شرط حماس برای تبادل اسرا

شرط حماس برای تبادل اسرا

عضو دفتر سیاسی حماس گفت، شروط این جنبش آزادی تمامی اسرای فلسطینی در زندان‌های اسراییل در ازای آزادی ۲۴۰ اسیر اسراییلی است.

به گزارش شبکه شرق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد، این جنبش آماده آزادی ۲۴۰ اسیر اسراییلی در ازای آزادی همه اسرای فلسطینی در بند زندان‌های اسراییل است.

غازی حمد، عضو دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با شبکه «ان بی سی» گفت، شروط این جنبش آزادی تمامی اسرای فلسطینی در زندان‌های اسراییل در ازای آزادی ۲۴۰ اسیر اسراییلی است. وی تاکید کرد، قربانیان غیرنظامی جنگ هفتم اکتبر به دلیل پیچیدگی‌های غیرمنتظره است.

وی افزود، مردم غزه از ۱۷ سال پیش دچار درد و رنج هستند و این حق قانونی فلسطینی‌هاست که با اشغالگر بجنگند. اسراییل باید برای انجام هرگونه مذاکرات درباره تبادل اسرا از حمله به نوار غزه عقب‌نشینی کند.

حمد گفت: «خواهان توقف تجاوز، قتل و کشتار علیه ملت خود هستیم و پس از آن می‌توانیم درباره اسیران و هر چیز دیگری صحبت کنیم، اما آنها اول باید تجاوز را متوقف کنند.»

سازمان ملل در این باره اعلام کرده است، اسراییل ۵۰۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است و حدود ۱۱۰۰ تن از آنها بدون اتهام یا محاکمه بازداشت شده‌اند.

 

منبع: sharghdaily-903820

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد