hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > توصیه یک عضو قرارگاه عمار به دانشجویان: در مدارس و دانشگاه‌ها برای امام زمان یار بگیرید چون دوره امام عصر دارد شروع می‌شود

توصیه یک عضو قرارگاه عمار به دانشجویان: در مدارس و دانشگاه‌ها برای امام زمان یار بگیرید چون دوره امام عصر دارد شروع می‌شود

محمدحسین حسینی یکتا گفت: این روزها اخلاص و تقوای خود را افزایش دهید. راه سمت خدا یک طرفه است. بروید در مدارس و دانشگاه‌ها برای امام زمان یار بگیرید زیرا دوره امام عصر(عج) دارد شروع می‌شود.

محمدحسین حسینی یکتا، عضو قرارگاه عمار، در اجتماع دانشجویی در حمایت از مردم فلسطین سخنرانی کرد. 

به گزارش ایسنا، بخش‌های مهم سخنرانی او را در ادامه می‌خوانید:

 

  •  نسل شما نسلی است که انقلاب را به اوج می‌رساند؛ خوش به حال دهه هفتادی‌ها، هشتادی‌ها و نودی‌ها و فرماندهانی که دهه شصتی هستند. امام خمینی(ره) در دفاع مقدس فرمود جنگ با صدام، فتح فلسطین را در پی خواهد داشت. گوش امام(ره) به دولت امام مهدی(عج) بوده است و از خود چیزی نمی‌گوید.
  • جهاد تبیین امری ضروری است. قضیه فلسطین، قضیه‌ای پیچیده و در هم تنیده و آخرالزمانی و از کنترل عملیاتی خیلی‌ها خارج است و کنترل عملیاتی جای دیگری است زیرا کلید فتح امت است.
  • ما پشت دیوارهای بیت‌المقدس هستیم و کار تمام است و همه چیز با هم فرو می‌ریزد. دهه هفتادی ‌ها و هشتادی‌ها به میدان آمده‌اند. با وجود اینکه این تحریم اقتصادی و فتنه سیاسی، همه با هم جنگ ترکیبی و شناختی است، دشمن فهمیده که کارش تمام شده است.
  • بچه‌ها خیلی مراقب باشید؛ خیلی‌ها گفتند مرگ بر شاه اما نماز جمعه نیامدند، خیلی‌ها نمازجمعه آمدند و شعار دادند جنگ جنگ تا پیروزی اما به جبهه نیامدند.
  • یک دهه هفتادی، محسن حججی می‌شود. اخلاص مهم است؛ پایه شهادت، اخلاص است و تجلی اخلاص شهدا در رفتار آن‌ها بود. شهید بابایی، خلبان جنگنده، در آمریکا بود و نماز اول وقت می‌خواند.
  • این روزها اخلاص و تقوای خود را افزایش دهید. راه سمت خدا یک طرفه است. بروید در مدارس و دانشگاه‌ها برای امام زمان یار بگیرید زیرا دوره امام عصر(عج) دارد شروع می‌شود.

 

منبع: etemadonline-639189

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد