hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > یادداشت «محمد رعیت» به مناسبت پایان دوران خدمتش در فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان منتشر شد

یادداشت «محمد رعیت» به مناسبت پایان دوران خدمتش در فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان منتشر شد

محمدرعیت،مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آخرین روز فعالیتش در مقام مدیر کل این دستگاه اجرایی، یادداشتی را قلمی کرد.

محمدرعیت،مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آخرین روز فعالیتش در مقام مدیر کل این دستگاه اجرایی، یادداشتی را قلمی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در متن این یادداشت آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

اندیشه، تلاش، فعالیت‌های ارزشمند و توسعه بخش همراه با هنرنمایی‌ها و افتخارآفرینی‌های جامعه بزرگ فعالان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنیان استان گلستان همواره مایه مباهات است و من بر خود می‌بالم که خداوند متعال فرصت خدمت به این عزیزان را چند صباحی نصیب بنده کرد.

دست‌مریزاد به شما عزیزان که افتخار این مرز پرگهر و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستید و معتقدم با همدلی و سعی مضاعف و اهتمام بیش‌ازپیش و اخلاق‌مداری، افق‌ها و آینده درخشان‌تری را می‌توانیم برای فرهنگ و هنر استان گلستان  شاهد باشیم.

در پایان اگر حسب اتفاق و شرایط سازمانی و اجرایی احیاناً و سهواً خاطر همکاری و یا برحسب اتفاق ارباب‌رجوعی از بنده مکدر شده است صمیمانه تقاضای بخشش و حلالیت دارم.

لطف پروردگار و امیر مؤمنان یار و یاور شما باشد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد