hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > یک پرستار در شهر سیواس، کلاه یک کلاهبردار را برداشت

یک پرستار در شهر سیواس، کلاه یک کلاهبردار را برداشت

در شهر سیواس ترکیه یک پرستار توانست کلاهبردار را قربانی کند. او که در معرض کلاهبرداری قرار گرفته بود توانست بی آنکه یک کروش از دست دهد از کلاهبردار پول بگیرد.

چائلار در لحظه اول متوجه روند مشکوک ماجرا شده و تصمیم می‌گیرد با کمک دوستانش درس عبرتی به کلاهبردار تلفنی بدهد. در این جریان دوستانش هم به او کمک می‌کنند و خود را در نقش رئیس چائلار راننده تاکسی و افسر بانک معرفی می‌کنند

در شهر سیواس ترکیه یک پرستار توانست کلاهبردار را قربانی کند. او که در معرض کلاهبرداری قرار گرفته بود توانست بی آنکه یک کروش از دست دهد از کلاهبردار پول بگیرد.

وب سایت خبری NTV در روز پنج شنبه ۲۶ اکتبر گزارش داده است که فردی با فاتح چائلار کارمند یکی از مراکز بهداشت سیواس تماس گرفته و خود را افسر پلیس معرفی می‌کند.

در این تماس، افسر دروغین یا همان کلاهبردار به چائلار اعلام کرد که از طریق حساب بانکی او از افراد زیادی کلاهبرداری شده و این موضوع در دست بررسی است.

چائلار در لحظه اول متوجه روند مشکوک ماجرا شده و تصمیم می‌گیرد با کمک دوستانش درس عبرتی به کلاهبردار تلفنی بدهد. در این جریان دوستانش هم به او کمک می‌کنند و خود را در نقش رئیس چائلار راننده تاکسی و افسر بانک معرفی می‌کنند.

گفت وگوی بین این کلاهبردار و چائلار از طریق چت یک هفته به طول انجامید. در این مدت به کلاهبردار تلفنی گفته بود که ۱۸۰ هزار لیر از بانک وام گرفته و ۲۰۰ لیر برای جابه جایی این پول نیاز دارد تا آن را به افسر قلابی برای بررسی بدهد. کلاهبردار هم با خیال دریافت ۱۸۰ هزار لیر بلافاصله ۲۰۰ لیر را برای چائلار فرستاد.

چائلار هم به جای ارسال واریز پول، عکسی از خود و دوستانش در حال نوشیدن قهوه برای کلاهبردار فرستاد و نوشت با پول تو قهوه خوردیم. ناراحت نشو. کلاهبردار در ابتدا واکنش تندی به این ماجرا نشان داد؛ ولی در ادامه به چائلار تبریک گفت و در پیامی به او نوشت که ۲۰۰ لیر را بخشیده است.

چائلار می‌گوید حالا کلاهبردار او را بلاک کرده و امکان تماس با او وجود ندارد او و دوستان پول قهوه را خودشان حساب کردند و می‌خواهند ۲۰۰ لیر را به خیریه ببخشند.

منبع: عصر ترکیه

منبع: faradeed-159588

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد