hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > اقتصاد > آنچه كه در بازدید از فولاد مباركه مشاهده كردم همگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است

مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور:

آنچه كه در بازدید از فولاد مباركه مشاهده كردم همگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است

مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از فولاد مبارکه گفت: آنچه که در بازدید از مجموعه فولاد مبارکه مشاهده کردم همگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است که طی چند سال اخیر بر حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و رشد و توسعه تاکید فرموده‌اند.

مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور که روز شنبه 29 مهرماه به همراه جمعی از کارشناسان این سازمان از فولاد مبارکه بازدید می‌کرد، در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: آنچه که در بازدید از مجموعه فولاد مبارکه مشاهده کردم همگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است که طی چند سال اخیر بر حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و رشد و توسعه تاکید فرموده‌اند.

 مدیریت ایرانی که به نحو احسن در مجموعه فولاد مبارکه بکار گرفته شده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار است
سعید بابازاده افزود: مدیریت خوبی که فولاد مبارکه در این کارخانه معظم ایجاد کرده است نمونه بارزی است از فکر، تلاش و مدیریت ایرانی که به نحو احسن در این مجموعه بکار گرفته شده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار است کارکنان فولاد مبارکه نشان داده‌اند با همین منابع داخلی می‌توان بهترین خروجی و بهترین ثمره را برای کشور به بار آورد.

فولاد مبارکه در زمینه تولید ناخالص ملی و اشتغال آفرینی نیز نقش ارزنده‌ای ایفا کرده است
وی با تأکید بر این که فولاد مبارکه در زمینه تولید ناخالص ملی و اشتغال آفرینی نیز نقش ارزنده‌ای ایفا کرده است، ادامه داد: طرح‌های توسعه فولاد مبارکه از جمله نیروگاه و نورد گرم شماره ۲ این شرکت در کنار سایر فعالیت‌ها موجبات رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این کارخانه بزرگ و صنعت کشور را فراهم آورده است.

حضور امروز ما در فولاد مبارکه نیز در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از فولاد مبارکه است
مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعتگران است و حضور امروز ما در فولاد مبارکه نیز در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از فولاد مبارکه است.

مصمم هستیم مشکلات احتمالی در روند تولید و اجرای طرح‌های توسعه فولاد مبارکه را برطرف کنیم
وی تأکید کرد: به‌عنوان سازمان بازرسی کل کشور مصمم هستیم که اگر در روند تولید و اجرای طرح‌های توسعه این شرکت احتمالاً مشکلی وجود داشته باشد یا از سوی سایر ارگان‌ها مانع ایجاد شده است، با تهیه گزارش‌های آسیب‌شناسی و با حمایت‌هایی که از فولاد مبارکه انجام خواهیم داد این موانع را برطرف کنیم تا همچنان شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در این مجموعه بزرگ تولیدی کشور باشیم.

امیدواریم مدیریت جهادی و عالی فولاد مبارکه در سایر شرکت‌ها و سازمان‌های کشور نیز گسترش یابد
بابازاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فولاد مبارکه در زمینه محیط‌زیست، استفاده بهینه از پساب‌های صنعتی و شهری، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین در زمینه خودکفایی و بومی‌سازی بسیاری از تجهیزات، احداث نیروگاه به‌منظور تأمین برق موردنیاز شرکت و به‌طورکلی اقداماتی که این شرکت، کشور را به سمت خودکفایی سوق داده است همگی جای تقدیر دارد و امیدواریم مدیریت جهادی و عالی فولاد مبارکه در سایر شرکت‌ها و سازمان‌های کشور نیز گسترش یابد.

 وی گفت: مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات خود بر اهمیت مدیریت جهادی و تحول‌خواه و مدیرانی که پیگیر مسائل و امور در حوزه نوآوری هستند، تأکید فرموده‌اند، موضوعی که به‌خوبی در فولاد مبارکه دیده می‌شود.

مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور پس از بازدید از جریان روند احداث نورد گرم ۲ فولاد مبارکه گفت: امیدواریم هرچه زودتر این پروژه عظیم نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد و نیازهای کشور در ورق‌های فولادی به طور کامل در این مجموعه تولید شود.

فولاد مبارکه در شرایط تحریم، شکوفایی هرچه بیشتر صنعت کشور را پایه‌گذاری کرده است
وی در بخش دیگری از سخنان خود از فولاد مبارکه به‌عنوان افتخار ملی نام برد و عنوان کرد: همچنان که نبی مکرم اسلام بر دست کارگران بوسه زده است ما نیز به نیابت از تمامی همکاران خود در سازمان بازرسی کل کشور دست تک‌تک کارکنان این مجموعه را می‌بوسیم مجموعه‌ای که واقعاً در شرایط تحریم‌ها، شکوفایی هرچه بیشتر صنعت کشور را پایه‌گذاری کرده است.

فولاد مبارکه مصداق بارز حدیث نبوی «خَیرُ النّاسِ مَن نَفَعَ النّاس» است
بابازاده تصریح کرد: فولاد مبارکه مصداق بارز حدیث نبوی «خَیرُ النّاسِ مَن نَفَعَ النّاس» است. این موضوع را فولاد مبارکه با خدماتی که به جامعه ارائه کرده و می‌کند، به منصه ظهور گذاشته شده است.

مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور در بخش پایانی سخنان خود گفت در این فرصت به همه کارکنان فولاد مبارکه خداقوت می‌گویم و برای این عزیزان و خانواده‌های محترمشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

بازدید مدیركل دفتر ویژه سازمان بازرسی كل كشور از فولاد مباركه

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد