hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پاسخ جهانگیری به تماس تلفنی باهنر برای ثبت نام در انتخابات مجلس چه بود؟

پاسخ جهانگیری به تماس تلفنی باهنر برای ثبت نام در انتخابات مجلس چه بود؟

محمدرضا باهنر، فعال سیاسی اصولگرا ماجرای تماس تلفنی‌اش با اسحاق جهانگیری را روایت کرد و گفت: آقای جهانگیری گفتند که حوصله مجلس رفتن ندارد.

 محمدرضا باهنر، فعال سیاسی اصولگرا ماجرای تماس تلفنی‌اش با اسحاق جهانگیری را روایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، او در پاسخ به این سوال که آیا شما رایزنی‌ای با شورای نگهبان یا نهادهای دیگر حاکمیتی داشتید، گفت: بله رایزنی می کنیم و من بارها و بارها مصاحبه کردم. در دوران ثبت نام موقت با تعداد زیادی از اصلاح طلبان هم تلفنی تماس گرفتم و گفتم که بیایند ثبت نام کنند. من با برخی مثل آقایان نوبخت، واعظی، مرعشی و جهانگیری تماس گرفتم.

وی ادامه داد: آقای جهانگیری گفتند که حوصله مجلس رفتن ندارد. یک تعدادی هم ثبت نام کردند مثل آقای نوبخت و جمشید انصاری و دارند لیست جمع می کنند و من کاملا موافقم هرچند در حزبشان نمی روم یا حتما در لیست آنها قرار نمی گیرم اما حق قانونی شان است و این کمک به ماست که بیایند به میدان و رقابت را سنگین کنند.

این چهره اصولگرا با بیان اینکه در جریان اصلاح طلب و اعتدالیون افرادی مانند آقایان ظریف و لاریجانی می توانند پدرخوانده بعضی لیست‌ها شوند، گفت: اما بعید می دانم فردی مثل آقای ظریف این کار را انجام دهد، چون به هرحال محافظه کاری خاصی هم دارد. اما آقای لاریجانی نمایندگان ادوار مجلس را ساماندهی می‌کند.

 

منبع: etemadonline-638926

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد