hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شعار «هر خانه یک آتش نشان» را دنبال می کنیم

صفری در جمع آتش نشانان داوطلب گرگان:

شعار «هر خانه یک آتش نشان» را دنبال می کنیم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان بر شعار «هر خانه یک آتش نشان» تأکید کرد.

جلسه رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان روز گذشته با آتش نشانان داوطلب و اعضاء گروه های دوام محلات برگزار شد. 

در ابتدای این نشست موسی الرضا صفری ضمن خوش آمدگویی به کلیه عزیزان داوطلب و گروه دوام، هدف از تشکیل اینگونه جلسات را تعامل بیشتر و رفع موانع موجود در زمینه بالابردن سطح فرهنگ ایمنی جامعه و تقدیر و تشکر از عزیزان داوطلب دانست.

در ادامه این نشست، نمایندگان گروه داوطلبین و نمایندگان گروه های دوام محلات به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و صفری نیز دستور مساعد جهت هماهنگی های لازم در بررسی و پیاده سازی نظرات نمایندگان صادر كرد.

صفری ضمن تقدیر و تشکر و حمایت های همه جانبه گروه های مردم نهاد، بیان کرد: امیدواریم با مساعدت همه شهروندان و داوطلبین بیشتر در آتش نشانی گرگان به شعار «هر خانه، یک آتش نشان» رسیده و با افزایش فرهنگ ایمنی شهروندان، شهری ایمن را برای همگی به ارمغان می آوریم و این مهم با تلاش های شبانه روزی مجموعه های درون سازمانی و برون سازمانی مردم نهاد انشاءالله میسر خواهد شد.

شایان ذکر است، در پایان دیدار لوح تقدیری و هدایایی به منظور قدردانی عزیزان به نمایندگی چند تن از اعضاء داوطلبین و اعضاء گروه های دوام اهدا شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد