hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > تالار مراسم جنجالی پلمب شد؛ پس از تعلیق فعالیت خانم دکتر و سه‌ تن از مدیران بهداشت و درمان شهرستان آمل، نوبت به تالار رسید

تالار مراسم جنجالی پلمب شد؛ پس از تعلیق فعالیت خانم دکتر و سه‌ تن از مدیران بهداشت و درمان شهرستان آمل، نوبت به تالار رسید

علاوه بر تعلیق فعالیت خانم دکتر بی‌حجاب و سه تن از مدیران حوزه بهداشت شهرستان آمل، تالاری که مراسم در آن برگزار شده بود هم پلمب شد.

تالاری که در آن از خانم دکتر بدون حجاب تقدیر کرده بودند پلمب شد.

به گزارش ایرنا، درپی حاشیه های به وجود آمده و ادامه برخورد با عوامل و اقدام هنجارشکنانه ‌در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل برگزار شد، یکی از پزشکان حین دریافت لوح تقدیر بدون رعایت حجاب روی جایگاه حاضر شد، با دستور دادستانی شهرستان محمودآباد تالار محل برگزاری این آیین پلمب شد.

پیشتر نیز با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، سه تن از مدیران حوزه بهداشت و درمان شهرستان آمل (رییس شبکه بهداشت و درمان، رییس پردیس دانشکده ها، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و آمل و رییس بیمارستان امام خمینی (ره) برکنار شدند) و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شرکت کننده دراین مراسم به هیات تخلفات اداری معرفی شده بودند.

برگزاری این همایش حواشی بسیار زیادی در محافل عمومی در آمل و دیگر شهرهای مازندران به همراه داشت، هرچند روز بعد از همایش و بازنشرگسترده این مراسم در شبکه های اجتماعی، با عذرخواهی خانم دکتر پزشک آملی همراه شده بود.

به دنبال بروز چنین رفتاری از سوی این پزشک در برگزاری مراسم تجلیل، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پروانه طبابت پزشک متخلف را با دستور به نظام پزشکی به حالت تعلیق درآورد و برای سلب عضویت هیات علمی به هیات انتظامی تخلفات اساتید معرفی شد و از حضور وی در دانشگاه و کلاس‌های درس دانشجویان نیز تا صدور رای نهایی ممنوع شد.

منبع: etemadonline-638930

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد