hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > خبرهای کوتاه از حوادث فارس

خبرهای کوتاه از حوادث فارس

طی 24 ساعت گذشته پلیس فارس موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک در نقاط مختلف این استان شد و ماموران انتظامی ممسنی سارقان مسلح خوردو را در کمتر از 8 ساعت دستگیر کردند و یک انبار لوازم قاچاق قایق در شیراز نیز کشف شد.

سردار"رهام‌بخش حبیبی" فرمانده انتظامی فارس گفت:در راستاي طرح برخورد با قاچاق كالا و ارز، روز گذشته ماموران يگان امداد شيراز با اقدامات فني و تخصصي از وجود مقاديري قطعات موتور قايق قاچاق در يك سوله در يكي از محله‌هاي اين شهرستان مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي قضايي به محل‌ مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند يك فروند جت اسکی، 40 عدد موتور و گیربکس قایق، ۱۷ عدد پروانه موتور، 19 عدد پوسته گیربکس، ۳۵ عدد فرایول گیربکس، ۲۲ عدد میلنگ موتور قایق، ۱۶ عدد جک پایه گیربکس و ۲۲ عدد قاب یدک فلزی خارجي قاچاق را كشف كنند.

فرمانده انتظامي فارس با بيان اينكه كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 450 ميليارد ريال برآورد كردند، عنوان داشت: در اين خصوص يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.

کشف 244 كيلو ترياك در بختگان

جانشين فرمانده انتظامی فارس نیز از کشف مقدار 244 کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان "بختگان" خبر داد.

سردار "يوسف ملك‌زاده" در خصوص جزئیات این خبر بيان كرد: در راستاي طرح برخورد با سوداگران مرگ، صبح امروز ماموران انتظامی بختگان حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتي به يك سواری پژو 405 حامل بار مشكوك و به راننده دستور ايست دادند.

وي افزود: راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد به صورت خلاف جهت متواري و ماموران پس از طي مسافتي تعقيب و گريز موفق شدند خودرو را توقيف كنند.

جانشين فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه ماموران در بازرسي از اين خودرو 244 كيلوگرم   مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند، گفت: در اين خصوص یک نفر قاچاقچی  دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضايی معرفی شد.

سارقان مسلح خودرو کمتر از 8 ساعت روانه دادسرا شدند

فرمانده انتظامي شهرستان ممسني گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی 3 سارق مسلح طی یک عملیات منسجم و ضربتی کمتر از 8 ساعت از وقوع سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ "محمد نیکبخت" بيان كرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع سرقت مسلحانه خودرو در محور روستايي "بوان" شهرستان ممسني، بلافاصله تیم‌های عملیاتی بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد كه راننده 3 نفر مسافر را سوار و در طول مسير روستايي به سمت "بوان"، سرنشينان با تهديد اسلحه وي را پياده و خودرو را سرقت و متواري مي‌شوند.

فرمانده انتظامي ممسني با بيان اينكه سريعا طرح مهار اجرا شد، گفت: كارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و موفق شدند در كمتر از 8 ساعت هر 3 سارق را شناسايي و آنان را در مخفيگاهشان دستگير كنند.

نیکبخت با اشاره به اينكه در بازرسی از مخفیگاه متهمان يك قبضه اسلحه ساچمه زنی و خودرو پژو پارس مسروقه متعلق به شاكي کشف شد، گفت: سارقان براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.

کشف بیش از 39 کیلو ترياك در "کازرون"

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان"، فرمانده انتظامی کازرون نیز از کشف 39 کیلوگرم تریاک توسط ماموران کلانتری 12 حضرتی خبر و توضیح داد: پلیس این شهرستان با اقدامات فني از تردد یک خودرو پژو 405 حامل مقادیری مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع  شده و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

زراعتیان ادامه داد: ماموران تحقيقات خود را آغاز و حين گشت‌زني خودرو را شناسايي و با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند آن را توقيف كنند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اينكه در بازرسي از اين خودرو 39 کیلو  و 500 گرم تریاک كشف شد، گفت: راننده دستگير و براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.

تقدير بخشدار کوهمره نودان  از اقدامات پليس کوه‌چنار

بخشدار بخش کوهمره نودان در رأس هيئتي با حضور در ستاد فرماندهي، از تلاش‌هاي مجموعه انتظامي شهرستان كوه‌چنار تقدير و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، آقای "دهداری" در اين ديدار به تلاش شبانه روزي پليس در راستاي ماموريت‌هاي محوله اشاره کرد و گفت: رضايتمندي از پليس همانگونه که در بيانات ارزشمند مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نيز بدان اشاره شده موجب تقويت سرمایه اجتماعی پليس و در نهایت به کاهش جرائم منجر مي‌شود و پليس با تمام توان در راستاي تحقق بخشيدن به فرامين فرمانده معظم کل قوا گام بر مي دارد.

در ادامه این نشست فرمانده انتظامی کوه چنار  نیز از حمایت مسئولان دستگاه‌های مختلف قدردانی و تاکید کرد: توفیقات ما در تامین امنیت مرهون همکاری و مشارکت آحاد  مردم است.

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده در "آباده"

سرهنگ "سيدابوالفضل مسعودي" فرمانده انتظامی آباده گفت: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر و مخلان نظم و امنيت، با بهره‌گيري حداكثري از توان انتظامي و عملياتي طی 20 روز گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود: در اين طرح ماموران با شناسايي منازل، پاتوق‌ها و محل‌هاي فعاليت خرده فروشان مواد مخدر موفق شدند 8 كيلو و 802 گرم انواع مواد مخدر را كشف و  16 نفر خرده فروش و معتاد را دستگير و جمع آوري کنند.

فرمانده انتظامي آباده ادامه داد: اجراي اين طرح دستاوردهاي مطلوبي چون كشف 2 دستگاه خودرو و موتورسيكلت مسروقه، توقیف 57 دستگاه وسايط نقليه مزاحم و متخلف و داراي دستور قضايي، دستگیری 7 سارق و کشف 17 فقره انواع سرقت خودرو، اماكن خصوصي، باغات و مزارع،درون خودرو، كابل برق، منزل و .. به همراه داشت.

اين مقام انتظامي بيان داشت: كشف 29 فقره كلاهبرداري و 3 فقره جعل و دستگيري يك نفردر اين خصوص، كشف 6 هزار ليترسوخت قاچاق ازنوع گازوئيل و كشف 6 دستگاه ماينر قاچاق از ديگر نتايج مهم اجراي اين طرح بود.

مسعودی اضافه كرد: طرح‌هاي پاکسازي در رابطه با خرده فروشان و دستگيري مجرمين و سارقان به صورت مستمر در دستور کار اين فرماندهي قرار دارد و از شهروندان درخواست مي شود هرگونه اطلاعات و اخبار در اين زمينه را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

پلمب 9 واحد صنفی در خرمبید

سرهنگ "علی اکبر کریمی" فرمانده انتظامی خرمبید نیز گفت: مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي خرمبید طرح برخورد با واحدهاي صنفي متخلف را با همکاري مامورين اداره صمت و شبکه بهداشت اجرا كردند.

کریمی افزود: در اجراي اين طرح، 9 واحد صنفي به دليل عدم رعايت بهداشت، عدم ارائه پروانه كسب و . . . پلمب و از فعاليت صنفي متصديان آنها جلوگيري شد.

جاساز 23 کیلو تریاک در باك خودرو در داراب

سرهنگ "علیرضا نوشاد" فرمانده انتظامی داراب گفت: مأموران مستقر در ايستگاه ایست و بازرسي قلاتویه اين شهرستان حين کنترل خودروهای عبوری به يک سواري پژو 206 مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

نوشاد خاطرنشان کرد: در بازرسي از اين خودرو، 23 كيلوگرم ترياك كه به صورت بسيار ماهرانه‌اي در باك جاسازي شده بود كشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اينكه در اين خصوص يك نفر قاچاقچي دستگير شد، بيان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و از آن طريق روانه زندان شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد