hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > سال گذشته رهبران غربی آنقدر خود را دل نازک نشان دادند به خاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد، دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند

سال گذشته رهبران غربی آنقدر خود را دل نازک نشان دادند به خاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد، دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند

سردار نقدی ضمن اشاره به جنایت‌های صورت گرفته در غزه، گفت: سال گذشته رهبران غربی آن‌قدر خود را دل نازک نشان دادند که به خاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد نیروی انتظامی دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند ولی در برابر کشتار مردم غزه رقص و پایکوبی به راه انداختند.

محمدرضا نقدی رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: خدا را شاکر هستیم که آمریکا را به دام انداخت. ما چگونه‌ می‌توانستیم چهره واقعی آمریکا را به دنیا بشناسانیم و یا به چه نحو می توانستیم ملت‌ها را به واکنش علیه آمریکا واداریم.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات سردار نقدی را در ادامه می خوانید:

 

  • سال گذشته رهبران غربی آن‌قدر خود را دل نازک نشان دادند که به خاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد نیروی انتظامی دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند ولی در برابر کشتار مردم غزه رقص و پایکوبی به راه انداختند.
  • اگر ما ۲۵ سال شبانه‌روز جهاد تبیین می‌کردیم تا جنایت‌های آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها را اشکار کنیم نمی‌توانستیم ولی در ماجرای غزه عمق این جنایت‌ها آشکار شد. آمریکایی‌ها با حمله به بیمارستان قندوز در افغانستان صدها زن و مرد را کشتند و در غزه هم همین اتفاق افتاد. البته آمریکایی‌ها پیش از این نیز جنایت کم نداشتند و در همه جای دنیا همچون ویتنام رد پای جنایت‌های آن‌ها وجود دارد.
  • رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه، بیان کرد: آمریکا امروز بشریت را علیه خود بسیج کرده و جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار را به دست خود شکل داده است و این جبهه جهانی مقاومت در برابر استکبار از میان آن‌ها متولد شد.
  • جز حقارت و شکست چیزی بیشتر نصیب آمریکایی‌ها نخواهد شد و آن‌ها در قساوت و جنایت روی هیتلر را سفید کرده‌اند. اگر هیلتر و چنگیز مغول و قیصر این جنایتکاران با کشتار سربازان پیروزی در عرصه جنگ را به دست می‌آوردند ولی امروز صهیونیست‌ها با کشتار زنان و کودکان به دنبال پیروزی هستند ولی صهیونیست‌ها در این ۲۲ روز هیچ پیروزی به دست نیاورده‌اند. البته آن‌ها هم در جبهه فرهنگی، اخلاقی و نظامی شکست خورده‌اند و هم تمام امکانات خود را از دست داده‌اند.
  • اگر غربی‌ها راست می‌گویند ارتش صهیونیستی ارتش قوی است حمایت‌های خود را از این رژیم متوقف کنند تا مشاهده کنیم که به تنهایی چه خواهد کرد. ۱۳ آبان امسال با عملیات طوفان الاقصی همزمان شده و امسال حال و هوای متفاوتی داریم و ملت ایران به ملت خط‌شکن تبدیل خواهند شد.

منبع: etemadonline-638777

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد