به گزارش اکوایران، به دنبال تشکیل کارگروه مالیات اتاق اصناف ایران، مهدی امیدوار رئیس این کارگروه گفت: ما در نظر داریم مشکلاتی از جمله دریافت مالیات‌های اضافه و مالیات‌های غیرعادلانه به ویژه در حوزه مالیات بر کارت به کارت‌ها را با سازمان امور مالیاتی مطرح و طی توافقاتی حل کنیم.

او افزود: اکنون شاهد هستیم سود قانونی واحد صنفی در فروش از ضریب مالیاتی گاها کمتر است. به این معنا که یک واحد صنفی بیش از آنچه سود کند، مالیات می‌دهند.

سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: افزایش سقف معافیت‌های مالیاتی و افزایش حد نصاب تبصره ماده ۱۰۰ ، کار بسیار سختی است اما تمام تلاش ما را خواهیم کرد تا بتوانیم این مطالبه صنفی را به سرانجام برسانیم.

8 عضو کارگروه مالیات 

 در اتاق اصناف ایران به موجب بند دوم مصوبات سیصد و بیست و چهارمین جلسه هیات رئیسه این اتاق، کارگروه مالیاتی اتاق اصناف ایران تشکیل شد. طبق اعلام اتاق اصناف ایران،  در پی این مصوبه؛ مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران مهدی امیدوار عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران را به عنوان رئیس کارگروه مالیاتی اتاق اصناف ایران منصوب کرد.

بر اساس این حکم حمیدرضا رستگار، علیرضا تهیدست و محمد نمکی‌زاده از اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران، مهرداد آرمان معاون حقوقی و امور مجلس، مرتضی حبیب‌زاده مشاور امور مالیاتی و مهدی برومند مشاور امور مالی اتاق اصناف ایران به عنوان اعضای این کارگروه منصوب شدند.

کارگروه-مالیاتی-اتاق-اصناف-ایران-تشکیل-شد-مستطیل