hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استان گلستان قطب فناوری های نو و برافکن خواهد شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

استان گلستان قطب فناوری های نو و برافکن خواهد شد

آئین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به میزبانی استان گلستان با حضور شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور 590 نفر در 37 رشته آموزشی به میزبانی 9 استان برگزار شد.

 

وی افزود: با توجه به وجود زیرساخت های مناسب ایجاد شده در استان گلستان، با ایجاد مراکز تخصصی و کارگاه های آموزشی، استان گلستان می تواند قطب فناوری های نو و برافکن شود.

 

شهریور در ادامه بیان کرد: ۴۰ درصد از مهارت های موجود در چند سال آینده از بین خواهد رفت و حرفه های در حوزه فناوری های نو جایگزین خواهد شد.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای مدال آوران ملی و بین‌المللی در مسابقات مهارت، تحصیل در یک مقطع بالاتر بدون کنکور،دریافت آی دی کارت برای ارزیابی و تدوین استاندارد و سنجش صلاحیت حرفه ای و استفاده از مزایای بنیاد نخبگان کشور را مصوب و اجرا خواهد کرد.

 

مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: دانش باید تبدیل به مهارت شود و پنجه های کارآمد به وجود آید تا کشور در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان در میزبانی شایسته این مسابقات، گفت: استان با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد مرکز آموزش تخصصی فناوری های نوین در شهرستان علی آبادکتول با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان را در دستور کار خود قرار داده است.

 

کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: دبیرخانه دائمی مسابقات ملی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان گلستان شکل خواهد گرفت.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بخش های خصوصی استان در برگزاری اسن مسابقات، بیان کرد: استان گلستان آماده برگزاری مسابقات بین المللی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور 25 کشور در سال آینده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد