hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > خبرنگاران در غزه چگونه اینترنت به دست می‌آورند؟

خبرنگاران در غزه چگونه اینترنت به دست می‌آورند؟

تا لحظه تهیه این خبر بیش از ۲۲ خبرنگار فلسطینی در جریان جنگ غزه جان خود را از دست داده‌اند.

تا لحظه تهیه این خبر بیش از ۲۲ خبرنگار فلسطینی در جریان جنگ غزه جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این افراد نه ترسی از صدای توپ‌ها دارند، نه بمباران جنگنده‌های اسرائیلی و نه موشک‌باران‌ها، حتی سقوط ساختمان‌های بلند نیز تاثیری در ادامه فعالیت آنها ندارد.

هدف اصلی آنها انعکاس نسل‌کشی در حال وقوع در غزه است و برای انعکاس آن راه‌های مختلفی را برای دستیابی به اینترنت و ارسال اخبار و اطلاعات خود تجربه می‌کنند. یکی از این راه‌ها رفتن به پشت‌بام منازل برای ارتباط با دکل‌هایی است که هنوز در حال سرویس‌دهی هستند.

تلویزیون فلسطین اخیراً در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، با وجود آنکه اکثر ساختمان‌های بلندمرتبه در غزه مورد هدف قرار می‌گیرند خبرنگاران خود را به پشت‌بام این ساختمان‌ها رسانده تا شاید بتوانند از این طریق ارتباط خود را با جهان خارج برقرار و گزارش‌های خود را ارسال کنند.

در میان این خبرنگاران دختر جوانی با جلیقه‌ای منقوش به علامت رسانه هم ایستاده است، گرچه جنگ غزه ثابت کرد اسرائیل هیچ تفاوت و تمایزی برای افراد مورد حمایت بین‌المللی و کنوانسیون‌های جهانی قائل نیست.

او می‌گوید پنج ساعت است که تلاش می‌کنم تا یک ویدئو را ارسال کنم اما هنوز موفق نشده‌ام. برخی از همکاران توانستند و برخی دیگر مثل من هنوز موفق به ارسال گزارش خود نشدند.

 

منبع: etemadonline-638516

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد