hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > ۵۰ درصد فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان توسط خیرین احداث شده است

۵۰ درصد فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان توسط خیرین احداث شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نگاه بلند و اندیشه پرمهر خیرین را گامی در مسیر تحقق و توسعه عدالت آموزشی به ویژه در سیستان و بلوچستان دانست.

به گزارش رویداد ایران حسن بروشکی  در دیدار اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز سراوان ضمن قدردانی از حسن نظر و اندیشه پاک خیرین و مجموعه‌های خیریه اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر سیستان و بلوچستان کانون توجه انسان‌های نیک سرشت و خیرخواه شده است.

وی افزود: خیرین گرانقدر با هدف کمک به تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز در سیستان و بلوچستان، کارها و اقدامات ارزنده و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته‌اند که در نوع خود بی نظیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در سال‌های اخیر خیرین و مجموعه‌های خیریه دوشادوش مسئولین در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری همراه و همگام بوده‌اند، به طوری که قریب به ۵۰ درصد فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان توسط خیرین نیک اندیش احداث شده است.

بروشکی خاطرنشان کرد: شما و نگاه پر از مهر و عاطفه شما با هیچ مقیاس و معیاری قابل سنجش و اندازه‌گیری نیست؛ چرا که شما در حقیقت با خدای خود معامله می‌کنید.

وی بیان کرد: البته لازم است این نگاه و وسعت نظر به همه مناطق حوزه سراوان بزرگ تسرّی یابد و دانش آموزان دیگر مناطق آن نیز مشمول اندیشه ناب و خیرخواهانه شما نیک اندیشان باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: امروز خرسندیم که در کنار مدرسه سازی موضوع مهم مدرسه یاری نیز در این سامان رونق گرفته و در مسیر ارائه خدمات آموزشی و توانمندسازی معلمان و دانش آموزان نیز مجموعه‌های مختلفی پای کار آمده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه مدرسه را محور تحول و سازندگی دانست و گفت: آموزش و پرورش دستگاهی انسان ساز است.

بروشکی اظهار کرد: آنچه می تواند موفقیت در اجرای برنامه ها و فعالیت ها را دو چندان نماید توجه به توانایی ها و توانمندی های افراد یک مجموعه است.

وی افزود: آنچه مهم است رصد و پیگیری و کوشش برای رسیدن از وضعیت موجود به مطلوب خواهد بود و برای ایجاد تغییر محسوس باید تلاش مجدانه و جهادی و بی وقفه داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با همه توان به دنبال توانمندسازی و به روز بودن دانش معلمان باشیم تا شاخص‌های مختلف اعم از آموزشی و تربیتی تعالی یابد.

بروشکی ادامه داد: برای تحقق توانمندسازی نیروی انسانی از ظرفیت گروه‌های آموزشی و افراد متخصص و حاذق در همان حوزه بهره گیری کرده و سرگروه های درسی در این مسیر کمک شایانی خواهند کرد.

بروشکی بیان کرد: هنر مدیریت، انجام کار با استفاده از فکر و توان دیگران است و تفویض اختیار به عوامل زیرمجموعه کمک موثری به تحقق اهداف خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن درک مشترک از یکدیگر و ارتباط گیری و تعامل با دیگران، تسهیل کننده رفع مشکلات و چالش های موجود است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم چنین بر تقویت مدارس دولتی و نظارت بر مدارس غیردولتی و فعالیت‌های دانش آموزی در مدارس، اعم از آموزشی، تربیتی، ورزشی، هنری، خلاقیت‌ها و توانمندی های آنان تاکید کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد