hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > درخشش نوجوانان گلستانی در همایش ملی سازمان تامین اجتماعی

در همایش سراسری مدیران کل و درمان تامین اجتماعی کشور

درخشش نوجوانان گلستانی در همایش ملی سازمان تامین اجتماعی

با هماهنگی بعمل آمده، گروه سرود کر متشکل از دو گروه سرود موسسه کوثر گرگان و فرزندان نور بندرگز همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها، در همایش سراسری مدیران کل و درمان تامین اجتماعی کشور که با حضور مدیرعامل محترم سازمان و معاونین و مدیران کل تشکیل شده بود حضور یافته و به اجرای دو سرود پرداختند که مورد استقبال حاضرین در همایش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، با هماهنگی بعمل آمده، گروه سرود کر متشکل از دو گروه سرود موسسه کوثر گرگان و فرزندان نور بندرگز همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها، در همایش سراسری مدیران کل و درمان تامین اجتماعی کشور که با حضور مدیرعامل محترم سازمان و معاونین و مدیران کل تشکیل شده بود حضور یافته و به اجرای دو سرود پرداختند که مورد استقبال حاضرین در همایش قرار گرفت.

دکتر زینلی مدیر درمان استان گلستان با ابراز خرسندی از حضور فرزندان گلستان و هنر نمایی در این همایش ملی گفت: استان محروم گلستان سرشار از ظرفیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و ما مدیران مکلفیم که این ظرفیتها را به مرحله عمل رسانده و استعدادهای بالقوه را بالفعل نماییم.

گفتنی است در حالی که در شهر قم که پایتخت معنوی کشور محسوب می شود گروههای هنری بسیاری وجود دارد، حضور این گروه و اجرای برنامه جای بسی افتخار است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد