hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > واریز ۵ میلیون تومان به حساب فرهنگیان

واریز ۵ میلیون تومان به حساب فرهنگیان

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت و معلمان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه معین می‌توانند کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند.

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اعطای خدمات اعتباری حداقل ۵ میلیون تومانی جهت خرید کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و همچنین کالاهای اساسی به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

حمیدرضا نجف پور کردی در نشستی خبری با موضوع شفاف سازی درباره طرح ارزش مالکانه، اظهار کرد: حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت و معلمان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه معین می‌توانند کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند.
 
وی با بیان اینکه رقم این اعتبار در گام اول حداقل ۵ میلیون تومان است، توضیح داد: رقم این اعتبار را حدود ۴۰ درصد از حقوق تعیین کردیم. طبق توافقات صورت گرفته، اعتبار قرض‌الحسنه «صفر درصد» دو ماهه در اختیار معلمان می‌گذاریم تا بتوانند از فروشگاه‌های کثیری خرید کنند. اینگونه برای مثال اگر فرهنگی ۱۰ میلیون تومان حقوق دارد، با این ۵ میلیون تومان، قدرت خرید ۱۵ میلیون تومانی در اخیتار خواهد داشت. کار این امر را به مرحله نهایی رساندیم که رقم آن حداقل ۵ میلیون تومان است و متناسب با حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد.
 
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان درباره مباحث مربوط به مسکن اعضای این صندوق نیز گفت: با آموزش و پرورش راهبردهایی را اجرایی کردیم تا به وسیله ظرفیت‌هایی که آموزش و پرورش دارد این امر را محقق کنیم. در بخش تولید مسکن موفقیت کم داشتیم اما شروع این موضوع اتفاق مبارکی است که در گذشته وجود نداشت.

 

رکورد صندوق ذخیره با رشد ۲۲۰ درصدی کسب سود

نجف پور کردی در بخش دیگر سخنان خود افزود: سال مالی صندوق هر سال از اول مهر تا ۳۱ شهریور ماه است و در سال مالی گذشته صندوق ذخیره فرهنگیان در سطح کلان با تمام شرکت‌هایش بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان سود کسب کرد.
 
وی ادامه داد: این میزان سود برای اولین بار طی فعالیت‌های ۲۹ سال گذشته رقم خورده است. اصطلاحا ما رکورد کسب سود را با ۲۲۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته، زده‌ایم.

 

منبع: sharghdaily-902994

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد