hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > برای گروه‌های مقاومت تصمیم نمی‌گیریم از آنها حمایت می‌کنیم/ اینکه بسیاری از مردم جهان به جمهوری اسلامی عشق می‌ورزند، به خاطر تسلیحات نیست

برای گروه‌های مقاومت تصمیم نمی‌گیریم از آنها حمایت می‌کنیم/ اینکه بسیاری از مردم جهان به جمهوری اسلامی عشق می‌ورزند، به خاطر تسلیحات نیست

رئیس جمهوری در گفت‌وگویی گفت: جمهوری اسلامی در عین حال که برای گروه‌های مقاومت تصمیم نمی‌گیرد از آنها حمایت خواهد کرد و این حمایت کاملاً عاقلانه، عادلانه و بر اساس اصول انسانی و اسلامی است.

سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در گفتگو با الجزیره گفت: جمهوری اسلامی در عین حال که برای گروه‌های مقاومت تصمیم نمی‌گیرد از آنها حمایت خواهد کرد و این حمایت کاملاً عاقلانه، عادلانه و بر اساس اصول انسانی و اسلامی است.

به گزارش مهر بخش هایی از گفت و گوی رئیسی را در ادامه می خوانید:

 

  • ایران حمایت از گروه‌های مقاومت را وظیفه خود می‌داند، اما همانطور که پیش‌تر اشاره شد گروه‌های مقاومت در تشخیص، تصمیم و اقدام خود مستقل هستند. به عکس باید از کشورهایی که از فلسطینیان حمایت نمی‌کنند، سوال کرد که چرا از مردمی که در دفاع مشروع از کشور و وطن‌شان کشته می‌شوند حمایت و دفاع نمی‌کنید؟ آنها باید جواب بدهند که چگونه آمریکا با همه توان به رژیم صهیونیستی کمک کرده و چندین مقام اروپایی که از زوال و اضمحلال این رژیم احساس خطر کرده‌اند در حمایت از آن حتی به سرزمین‌های اشغالی می‌روند، اما شما در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین به وظیفه خود عمل نمی‌کنید؟
  • ما بارها اعلام کردیم که از جریان مقاومت فلسطین حمایت و دفاع می‌کنیم و معتقدیم نه فقط ما، بلکه همه کشورهای جهان اسلام و همه کشورهای مستقل دنیا که تحت سیطره آمریکا نیستند باید از جریان مقاومت فلسطین حمایت و دفاع کنند.
  • پاسخ پیام‌های آمریکایی‌ها که توسط گروه‌های مقاومت و به صورت علنی داده شده، اما عجیب آن است که آمریکایی‌ها به دیگران بگویند اقدامی نکنید و خودشان تمام تسلیحات و تجهیزات و امکانات مورد نیاز صهیونیست‌ها برای جنایتگری در غزه را آن‌هم در مقابل چشم مردم دنیا فراهم کنند.
  • جمهوری اسلامی در عین حال که برای گروه‌های مقاومت تصمیم نمی‌گیرد از آنها حمایت خواهد کرد و این حمایت کاملاً عاقلانه، عادلانه و بر اساس اصول انسانی و اسلامی است.
  • اینکه امروز مردم منطقه و بلکه بسیاری از مردم جهان به جمهوری اسلامی عشق می‌ورزند، نه به خاطر تسلیحات که به خاطر منطق و مواضع عادلانه و آزادی‌خواهانه، حق‌خواهانه و استقلال‌طلبانه‌ای است که امروز پرچم آن را در دنیا برافراشته و حامی و یاریگر مقاومت است.

منبع: etemadonline-638380

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد