hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برگزاری مراسم اختتامیه بیسبال قهرمانی زیر ۱۳ سال

برگزاری مراسم اختتامیه بیسبال قهرمانی زیر ۱۳ سال

مسابقات بیسبال زیر ۱۳ سال کشور به پایان رسید.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی انجمن بیسبال ایران، روز گذشته مراسم اختتامیه مسابقات بیسبال زیر ۱۳ سال قهرمانی کشور برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم البرز با شکست خراسان در بازی به فینال به مقام قهرمانی دست یافت. در این مراسم دکتر نوروزی و دکتر فرهادی‌زاد نایب رییسان کمیته ملی المپیک، فروغی رییس اداره کل ورزش و جوانان البرز، هومن منصوریان رییس انجمن بیسبال کشور و رضایی رئیس هیئت‌ انجمن‌های ورزشی البرز حضور داشتند.

هومن منصوریان، رئیس انجمن بیسبال در این مراسم گفت: باعث افتخار است امروز در خدمت بچه‌های بیسبالیست و خانواده‌های آنها بودیم. هر کاری انجام می‌دهیم برای بیسبال و فراگیری این رشته در کشور است. توسعه بیسبال را از رده پایه آغاز کرده‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک میزبان مسابقات آسیایی و جهانی باشیم.

برگزاری مراسم اختتامیه بیسبال قهرمانی زیر ۱۳ سال

وی ادامه داد: طرحی پیشنهاد کرده‌ایم تا اولین دوره مسابقات بیسبال زیر ۱۵ سال کشورهای اسلامی در ورزشگاه ملی بیسبال ایران برگزار شود. این ورزشگاه که در مجموعه ورزشی انقلاب کرج قرار دارد تنها استادیوم بیسبال استاندارد ایران است. موافقت اولیه را دریافت کرده‌ایم و به زودی میزبانی ما نهایی می‌شود. سال‌های آینده در نظر داریم مسابقات زیر ۱۵ سال، بعد رقابت‌های زیر ۱۷ سال و سپس بزرگسالان را برگزار کنیم. بزرگترین مشکل ما نداشتن بودجه است. همه همکاران من به صورت رایگان فعالیت می‌کنند و با عشق به بیسبال زحمت می‌کشند. از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم با توسعه بیسبال در کشور، خستگی از تن همه ما بیرون برود.

غلامرضا نوروزی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز گفت: خدمت تمامی کسانی که برای برگزاری این مسابقه زحمت کشیدند عرض خسته نباشید دارم. بیسبال قرار است از ۲۰۲۸ در المپیک باشد و فرصت خوبی است که برای این مسابقات برنامه‌ریزی کنیم تا تیمی قوی داشته باشیم. امروز هم به دلیل اهمیت همین موضوع حضور یافتم. امیدوارم که بتوانیم نظر مساعد مسئولین را جلب کنیم و بیسبال به جایگاه اصلی خود برسد. این رشته‌ اکنون هم در خانواده‌ها جا افتاده و امیدوارم شاهد موفقیت‌های بیسبال باشیم.

برگزاری مراسم اختتامیه بیسبال قهرمانی زیر ۱۳ سال

حمیدرضا رضایی، رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی البرز در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: سطح این دوره‌ به گونه‌ای بود که رضایت همه تیم‌ها را در پی داشت و بازی‌ها با امتیازات بسیار کم و نزدیکی تمام شد که قابل توجه است و امیدوارم همه تیم‌ها راضی باشند. استان البرز تنها استادیوم استاندارد خاورمیانه را دارد، می‌تواند میزبان مسابقات بین‌المللی هم باشد. در دوره حضور آقای شفاعی به عنوان رئیس هیئت بیسبال البرز ما میزبانی‌های دیگری را هم بر عهده داشتیم و تلاش کردیم با برگزاری دوره‌های استعدادیابی، برای بیسبال البرز تیم خوبی را تشکیل دهیم.

دکتر فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان نیز در پایان گفت: مسابقات ورزشکاران زیر ۱۳ بیسبال بود و زمینه توسعه این رشته فرهم شده است. بیسبال با وجود اینکه رشته جدیدی است ولی یک زمین استاندارد در اختیار دارد و مسابقات به خوبی برگزار شد. این رشته با توجه به نوع کار و تعداد نفرات بالا شرایط خوبی دارد که ابتدا یک توسعه همگانی داشته باشد و سپس آماده فعالیت برای المپیک ۲۰۲۸ و ۲۰۳۲ شود. ما برای توسعه این رشته وظیفه خطیری داریم تا انشالله در المپیک حضور موفقی داشته باشیم.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع: khabaronline-1830271

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد