hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > رونمایی از پدرخوانده‌های جدید جریان اصولگرا در نخستین همایش انتخاباتی؛ محسن رضایی روبروی قالیباف قرار نگرفت

رونمایی از پدرخوانده‌های جدید جریان اصولگرا در نخستین همایش انتخاباتی؛ محسن رضایی روبروی قالیباف قرار نگرفت

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: نکته مهم قرار گرفتن سه چهره مهم و تاثیرگذار قالیباف، حداد عادل و رضایی در کنار هم در همایش مبنا است. سه نفری که حالا می‌توان از آنها به عنوان پدر‌خوانده‌های مبنا یاد کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی به بهانه نخستین همایش انتخاباتی اصولگرایان از پدرخوانده‌های جدید این جریان رونمایی کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، نخستین همایش انتخاباتی ۴ هزارنفری مبنا با شعار «مشارکت بالا، همگرایی و کارآمدی، مجلس انقلابی» روز پنج‌شنبه با حضور و سخنرانی محمد‌باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، غلامعلی حداد عادل و ۱۲۰تن از نمایندگان فعلی مجلس در حرم امام (ره) برگزار شد. همایشی که برخی از اصولگرایان آن را به سبب کثرت شرکت‌کنندگان و پیام ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به آن مهم ارزیابی می‌کنند. نکته مهم قرار گرفتن سه چهره مهم و تاثیرگذار قالیباف، حداد عادل و رضایی در کنار هم در همایش مبنا است. سه نفری که حالا می‌توان از آنها به عنوان پدر‌خوانده‌های مبنا یاد کرد.

این روزنامه افزوده است: در کنار این باید به حضور محسن رضایی در همایش مبنا نگاه جدی‌تری داشته باشیم. او در حالی در قاب عکس سه نفره (قالیباف، حدادعادل، رضایی) قرار گرفته است که پیش‌تر خبرها از تلاش جریان شریان برای جذب او حکایت می‌کرد‌. که جریان شریان می‌خواست با ترغیب رضایی به حضور در انتخابات او را در مقابل قالیباف برای ریاست مجلس قرار دهد، تلاشی که یک سری از تحولات ازجمله نه گفتن رضایی به آنها، ‌منجر به ناکام ماندن شریان شد‌.

 

منبع: etemadonline-638143

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد