hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اتفاقات رختکن استقلال بعد از برد نفس گیر مقابل ایرالکو

اتفاقات رختکن استقلال بعد از برد نفس گیر مقابل ایرالکو

شب شیرین سرمربی استقلال با ملاقات مدیرعامل و یک قالیچه کامل شد

سرمربی و مدیرعامل استقلال پس از برد شب گذشته با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در بازی خانگی موفق شد 3 امتیاز با ارزش را مقابل آلومینیوم اراک به دست بیاورد.
علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال که در ورزشگاه حضور داشت و به علت تحمل استرس زیاد قادر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نبود، پس از سوت پایان بازی به رختکن تیم رفت و در جمع بازیکنان حاضر شد.
خطیر در دیدار با اعضای تیم ضمن گفت‌وگو با سرمربی و تقدیر از زحمات کادرفنی، به بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت گفت. مدیرعامل استقلال همچنین ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مربیان و بازیکنان، با آن‌ها دست داد و این برد را تبریک گفت.

ضمن اینکه سرمربی آبی‌ها پس از برد شب گذشته مورد استقبال چند هوادار خردسال که خودشان را به محل برگزاری کنفرانس خبری رسانده بودند قرار گرفت. نکونام همچنین هنگام بازگشت به رختکن در کنار زمین با چند هوادار عکس یادگاری گرفت و توسط  برخی طرفداران تیم که در استادیوم مانده بودند تشویق شد.

همچنین پس از برد شب گذشته یکی از طرفداران استقلال با اهدای قالیچه‌ای به نکونام که تصویر خودش روی آن بود، از سرمربی تیم تقدیر و تشکر کرد. استقبال و تقدیر هواداران از نکونام و تیمش در هتل محل اقامت آبی‌ها و اطراف آن نیز ادامه داشت به طوریکه برخی از بازیکنان در کنار خیابان با هواداران مشغول گرفتن عکس یادگاری بودند.

 

منبع: khanefootball-48806

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد