hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > روایت رژیم صهیونیستی مبنی بر دروغ است

نماینده جنبش حماس:

روایت رژیم صهیونیستی مبنی بر دروغ است

خالد قدومی گفت: فضای رسانه ای ایجاد شده و  روایت رژیم صهیونیستی در خصوص بمباران بیمارستان المعمدانی مبنی بر دروغ است.

خالد قدومی در همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت در گرگان گفت: فضای رسانه ای ایجاد شده در خصوص بمباران بیمارستان المعمدانی و روایت رژیم صهیونیستی مبنی بر دروغ است.
وی افزود: طوفان الاقصی با حمت خالص فلسطینی رخ داد و  امروز باید کل منطقه و همه مسلمانان جهان این فرصت تاریخی را محترم و مغتنم بشمارند زیرا دشمن در این مرحله برای اولین بار خسارت های سنگینی از طرف جبهه مقاومت متحمل شده است.
خالد قدومی با تاکید براینکه، مساله اول و آخر فلسطین است، بیان کرد: باید از طوفان الاقصی و حرکت جوانان فلسطینی همه مسلمانان جهان حمایت کنند.
وی در بخشی از سخنان خود در خصوص بیمارستان المعمدانی گفت: بیمارستان المعمدانی قدمت تاریخی دارد و در سال ۱۸۸۲ میلادی تاسیس شده است‌.
نماینده جنبش حماس گفت: این بیمارستان بخاطر پروتکل های صلیب سرخ به عنوان مکان امن درنظر گرفته شده بود و شهروندان و کودکانی که دچار ترس و استرس و نگرانی شده بودند نیز حضور داشتند تا از پارک و فضای سبز بیمارستان المعمدانی استفاده کنند، اما این بیمارستان با حملات وحشیانه دشمن مورد هدف راکت موشک های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و این نسل کشی اتفاق افتاد.
وی گفت: رژیم صهیونیستی در جنایات خود ۵۰۰ روستای فلسطین را با کشتار دسته جمعی از روی نقشه حذف کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد