hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز با قیمت ارزان از اوریکس‌گیم

خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز با قیمت ارزان از اوریکس‌گیم

امروزه، یکی از رکوردشکن‌ترین بازی‌های آنلاین استراتژیک، بازی محبوب و پرطرفدار کلش آف کلنز می‌باشد. این بازی  با نام جنگ قبایل هم معروف است، و در بین ایرانیان به اختصار کلش شناخته می‌شود و توانسته افراد زیادی را در سراسر جهان به خود  مشغول کند. در بازی آنلاین کلش آف کلنز، شما به عنوان رئیس یک دهکده می‌باشید که برای ارتقا دهکده خود، به یک سری منابع ارزشمند مانند طلا، اکسیر و الماس یا همان جم بازی کلش آف کلنز نیاز دارید. در این بازی شما می‌توانید با ساخت منابع شروع به جمع آوری طلا و اکسیر کنید و یا با حمله به دهکده‌های دیگر، منابع  آن‌ها را به غنیمت بگیرید. اما برای دریافت جم بازی کلش، یا باید ماموریت‌هایی را در بازی انجام دهید و یا به خرید جم کلش آف کلنز بپردازید. تنها فروشگاه معتبری که ما برای خرید جم کلش آف کلنز به شما پیشنهاد می‌‌کنیم، فروشگاه اوریکس گیم می‌باشد، تا یک خرید قانونی را در یک محیط کاملا امن داشته باشید. برای اطلاع از سناریوی بازی کلش، ترفندها و نکات پیشرفت در بازی حتما به صفحه اصلی خرید جم کلش آف کلنز در فروشگاه ORIXGAME مراجعه کنید. در ادامه با مطالب زیر با ما همراه باشید:

  • نحوه خرید جم کلش آف کلنز در فروشگاه اوریکس‌گیم

  • منابع ارزشمند موجود در بازی کلش

  • همراه با اوریکس‌گیم با خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز

  • بهترین سایت برای خرید جم کلش اف کلنز

 

نحوه خرید جم کلش آف کلنز در فروشگاه اوریکس‌گیم

با خرید جم کلش اف کلنز امکان خرید بسیاری از آیتم‌های موجود در بازی که به پیشرفت شما کمک می‌کنند فراهم می‌شود. به همین علت جم را می‌توان یکی از مهم‌ترین منابع در این بازی دانست که حتما باید آن را تهیه کنید. با داشتن جم می‌توانید ابزارهای مختلف را خریداری کرده، ساختمان‌های خود را ایجاد کنید، سربازان خود را آموزش داده و یا ابزارهای جنگی خود را تقویت کنید. خرید جم کلش آف کلنز را می‌توانید در فروشگاه اوریکس‌گیم، با قیمت بسیار ارزان و اقتصادی و در زمان کمتر از 3 دقیقه در حساب کاربری خود تحویل بگیرید. تنها کافیست بسته مورد نظر را انتخاب کرده و پلیر‌تگ و نام اکانت خود را در کادر مربوطه به طور دقیق وارد کنید. در کنار محصولات متنوع کلش آف کلنز، علاقه‌مندان به بازی کلش رویال به صفحه خرید جم کلش رویال رفته و یک خرید امن و ارزان داشته باشید. همچنین طرفدارن بازی جذاب براول استارز نیز می‌توانید خرید جم براول استارز را از این فروشگاه انجام دهید. خرید جم هی دی برای بازی استراتژیک و دوست داشتنی هی دی نیز از اوریکس گیم بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

منابع ارزشمند موجود در بازی کلش

 

بازیClash Of Clans  4 منبع ارزشمند دارد که عبارتند از:

  1. طلا

  2. اکسیر بنفش

  3. اکسیر سیاه

  4. جم کلش اف کلنز

از طلا و اکسیر برای ساخت یا ارتقاء ساختمان‌ها، ارتقاء قدرت سربازان، ساخت تله‌ها و تجهیزات دفاعی استفاده می‌شود. اما مهمترین منبع جم کلش آف کلنز می‌باشد که در سرعت بخشیدن به پیشرفت شما در بازی نقش بسیار مهمی دارند.

 

2222

همراه با اوریکس‌گیم با خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز

با خرید بلیت طلایی کلش آف کلنز می‌توانید به مجموعه‌ای از پاداش‌ها و قابلیت‌هایی که در تسریع روند بازی موثرند دسترسی پیدا کنید. بلیت طلایی (Gold Pass)  در بازی کلش آف کلنز یک اشتراک ماهانه است که دسترسی شما به قسمت بوست را باز می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا نیروها و ساختمان‌های خود را با هزینه بسیار کمتر و سرعت سه برابر آپدیت کنید. علاوه بر این، با هر بار پیروزی در چالش‌ها، مقدار بیشتری از غنایم و جم را بدست خواهید آورد که برخی از آن ها عبارتند از:

  1. اهدا و ساخت سریع آیتم‌ها

  2. تقویت سریع‌تر و بیشتر برای سازنده‌ها، آزمایشگاه و آموزش

  3. جلدها و ظاهر کاملا جدید قهرمانان بازی

  4. افزایش حجم بانک تا حداکثر 5 برابر بانک فصل با خرید بلیط طلایی کلش

 

بهترین سایت برای خرید جم کلش اف کلنز

وب سایت اوریکس گیم با داشتن ادمین های با اخلاق و با تجربه یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید محصولات گیمینگ می‌باشد. این فروشگاه همواره سعی دارد تا محصولات را با ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان خود بگذارد. این فروشگاه مجازی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی بوده و دارای یک تیم پشتیبانی قوی است، که همه روزه و به صورت 24 ساعته حتی در تعطیلات رسمی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می‌‌باشند. در کنار ارزان بودن محصولات اورجینال در این فروشگاه کدهای تخفیف به تعداد محدود وجود دارند که برای دستیابی به آن‌ها کافیست که شبکه های مجازی اوریکس‌گیم را دنبال کرده تا بتوانید علاوه بر اخبار، گیم پلی، پوسی رایگان و ... از این کدهای تخفیف فوق‌العاده و استثنایی استفاده کنید.

 

 

منبع: sharghdaily-902677

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد