hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دست خدا بود که از آستین مقاومت بیرون آمد و طوفان الاقصی را رقم زد

دست خدا بود که از آستین مقاومت بیرون آمد و طوفان الاقصی را رقم زد

خطیب جمعه تهران گفت: این بار ما شاهد تازیانه الهی بر چهره سیاه و متعفن و کریه این رژیم پست تبهکار هستیم. دست خداوند از آستین مقاومت بیرون آمد و طوفان الاقصی عملیات بزرگ ترکیبی و نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران این هفته، پنجم آبان ۱۴۰۲ گفت: در نهج‌البلاغه روایتی است از امیرالمومنین (ع) وقتی از صفین برمی‌گشتند که هر چقدر گفته شود باز هم بیدارکننده، و تکان‌دهنده است. امیرالمومنین وقتی به نزدیک کوفه رسیدند و مقابل گورستان نزدیک شهر ایستادند و با اهل قبور سخن گفتند.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از اظهارات ایشان در خطبه های نماز را می میخوانید:

 

  • این روزها مساله ما، مساله فلسطین است. آنچه این روزهای اخیر مشاهده می‌کنیم رفتارهای غیرقابل توصیف وحشی‌های روزگار ماست براساس منطق قرآن کریم، رژیم صهیونیستی همان شجره خبیثه است.
  • این نهاد کثیف و این موجودیت پلید چون درخت خبیث می‌مانند که ریشه و دوامی ندارد. اسرائیل مظهر کلمه خبیثه و مجمع همه رذالت‌ها است که ریشه در منجلاب کفر دارد از لجن‌زارها، شهوت‌ها، ظلم و ستم و جهل و هواپرستی آبیاری شده است.
  • البته از چنین درخت پلیدی چه میوه‌ای انتظار است جز میوه‌های متعفن، شیطانی و بی‌حیایی، خودخواهی و میوه کبر و استکبار و خودشیفتگی، کودکشی، حیرت و بدخواهی و حسادت و خیانت و ... به توصیف خداوند ریشه این شجره خبیثه عمیق نیست و با طوفانی در هم می‌شکند.
  • اما فرمودند این به ظاهر تمدن‌ها، فرعونی بودند اما به کجا رفتند؟ خداوند متعال تازیانه عذاب خود را بر آنها فرود آورد. خداوند در کمین‌گاه مفسدان و ستمگران است. روزهایی میدان‌داری و سرو صدا می‌کنند اما دوام ندارند. آن چیزی می‌ماند که حق است. آنچه که ریشه در فطرت توحیدی دارد می‌ماند.
  • این بار ما شاهد تازیانه الهی بر چهره سیاه و متعفن و کریه این رژیم پست تبهکار هستیم. دست خداوند از آستین مقاومت بیرون آمد و طوفان الاقصی عملیات بزرگ ترکیبی و نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد که تاریخ منطقه و جهان را باید به قبل و بعد از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تقسیم کنیم. این نبرد تاریخی باید از جوانب مختلف بررسی شود.

ادامه دارد...

منبع: etemadonline-638064

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد