hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > رهایی زن گروگان گرفته شده در شیراز/گروگانگیران تحت تعقیب هستند

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد:

رهایی زن گروگان گرفته شده در شیراز/گروگانگیران تحت تعقیب هستند

فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد که رخداد گروگانگیری حادث شده در ظهر پنجشنبه چهارم آبان در شیراز، با رهایی گروگان به پایان رسید.

سردار رهام‌بخش حبیبی شامگاه پنجشنبه چهارم آبان به خبرنگاران گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی و رصد هوایی و زمینی منطقه توسط پلیس، گروگانگیران عرصه را بر خود تنگ دیده و گروگان را سالم، رها کردند.

حبیبی توضیح داد: حدود ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه ظهر امروز پنجشنبه ۴ آبان ماه، سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ شامل سه نفر مرد که یکی از آن ها مسلح به سلاح کمری بود، در بلوار چمران شیراز مقابل ساختمان دادسرای ناحیه ۲ به سمت ۲ مرد تیراندازی کرده و ضمن گروگان گرفتن یک خانم متواری می شوند.

او با اشاره به فوت یکی از افراد مجروح این حادثه، افزود: از همان لحظه وقوع این حادثه، شناسایی و دستگیری گروگان گیران و قاتل مسلح و همدستانش به صورت ویژه در دستور کار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با تلاش ها ماموران و انجام اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و رصدهای پلیس به صورت گشت هوایی و زمینی، گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، خانم گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

حبیبی با بیان اینکه گروگانگیران و قاتلان فراری شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد؛ تاکید کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و برابر قانون برخورد می کند.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد