hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ادعای عجیب روزنامه اصولگرا؛ مقصر قتل‌های ناموسی، زنان هستند نه مردان!

ادعای عجیب روزنامه اصولگرا؛ مقصر قتل‌های ناموسی، زنان هستند نه مردان!

روزنامه جوان نوشت: بخش مهمی از جرائم جنایی در قتل‌های خانوادگی مربوط به شکل‌گیری روابط غیراخلاقی یکی از زوجین است و منجر به قتل یکی از آن‌ها و در خطر قرار گرفتن جان دیگری می‌شود. بخشی از این جرائم با دسیسه‌های زنانه و علیه مردان شکل می‌گیرد.

روزنامه جوان مدعی شده مقصر قتل‌های ناموسی، زنان هستند نه مردان!

به گزارش جوان، بخش مهمی از جرائم جنایی در قتل‌های خانوادگی مربوط به شکل‌گیری روابط غیراخلاقی یکی از زوجین است و منجر به قتل یکی از آن‌ها و در خطر قرار گرفتن جان دیگری می‌شود. با وجود اینکه قوه قضائیه آماری در این باره منتشر نمی‌کند، اما بررسی‌های ما براساس پرونده‌هایی که به صفحه حوادث راه پیدا می‌کند، نشان می‌دهد بخشی از این جرائم با دسیسه‌های زنانه و علیه مردان شکل می‌گیرد. با اینکه این موضوع نافی فراوانی این روابط از سوی مردان نیست، اما به نظر می‌رسد عمل مجرمانه عمدتاً علیه آن‌ها صورت می‌گیرد.

این روزنامه افزوده است: نقشه قتل را عمدتاً زنان مطرح و مردان اجرا می‌کنند. عمده زنان در چنین شرایطی نمی‌توانند در نقش مباشرت در قتل وارد شوند برای همین زمینه‌های ارتکاب جرم به دست آن‌ها فراهم می‌شود.....اما مباشرت مردان به قتل همسرانشان در جریان چنین پرونده‌هایی با پی بردن آن‌ها به روابط پنهانی همسرانشان به جریان می‌افتد. برخلاف زنان که عمدتاً توان مباشرت در قتل را ندارند، مردان خودشان در مقام مباشرت وارد می‌شوند. بررسی تماس‌های تلفنی، پیامک و چت‌های شبکه‌های اجتماعی و تحت نظر گرفتن زنان مسیر را برای پی بردن به شکل‌گیری روابط غیراخلاقی‌شان هموار می‌کند. عمده مردان در مواجهه با سرزنش‌های ناشی از ناتوانی‌شان برای اداره یک زندگی در تنش‌های شکل گرفته بر سر این اختلاف‌ها دست به قتل همسرانشان می‌زنند.

روزنامه جوان تاکید کرده است: در مقام برخورد، قانون از صراحت لازم برای برخورد با افرادی که در مقام مباشرت یا معاونت دست به ارتکاب چنین قتل‌هایی می‌زنند، برخوردار است. مرتکبان این حوادث پس از متلاشی شدن زندگی خود، فرزندان و خانواده‌هایشان براساس شرایطی که در هر پرونده مطرح است، مجازات می‌شوند. با وجود اینکه وارد شدن فناوری‌های نوین نقش مهمی در افزایش قتل‌های ناموسی دارد و اطلاع‌رسانی بسیاری در این باره صورت می‌گیرد با این حال سنت حاکم بر جامعه مانع از این شده که افراد به جای جدایی توافقی از یکدیگر، دست به عمل مجرمانه بزنند و زندگی خود و دیگران را در معرض خطر قرار دهند.

 

منبع: etemadonline-637950

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد