hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ابهت پوشالی رژیم وحشی و موقت صهیونیستی در هم شکسته است

حجت الاسلام دیلم در مصاحبه با صداوسیمای مرکز گلستان:

ابهت پوشالی رژیم وحشی و موقت صهیونیستی در هم شکسته است

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: حماس اهل سنت و حزب الله تشیع با وحدت و همدلی خود برای نابودی غده سرطانی اسرائیل در کنار هم قرار گرفتند.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در حاشیه تجمع طلاب و روحانیون شیعه و سنی استان گلستان در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم وحشی و موقت صهیونستی در مصاحبه با صداوسیمای مرکز گلستان گفت: امروز ابهت پوشالی اسرائیل کودک کش و رژیم صهیونیستی در هم شکسته و رو به نابودی است.
وی افزود: هرچند که حادثه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه تلخ بود و قلب همه مسلمین جهان را جریحه دار کرد، اما پیام های زیادی داشت.
رئیس مرکز اسلامی گلستان تصریح کرد: با طوفان الاقصی شکل ظاهری و ابهت پوشالی رژیم وحشی و موقت صهیونیستی در هم شکست و از آن طرف نیز حماس اهل سنت و حزب الله شیعه با وحدت و همدلی برای نابودی غده سرطانی اسرائیل در کنار هم قرار گرفتند که این مهم از برکات آن حرکت عظیم و انسانی و وحدت شیعه و سنی بود.
حجت الاسلام دیلم همچنین با اشاره به منویات و بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص رسیدن به تمدن نوین اسلامی گفت: مقام معظم رهبری اشاره داشتند که رسیدن به تمدن نوین اسلامی جز با وحدت شیعه و سنی امکان پذیر نیست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد