hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > معامله صفر سایپایی‌ها/ خریداران محتاط شدند + جدول قیمت

معامله صفر سایپایی‌ها/ خریداران محتاط شدند + جدول قیمت

اقتصادنیوز: ارزیابی ‌بازار خودرو از ثبات قیمت سایپایی‌ها حکایت دارد و با این شرایط می‌توان گفت برخی از سایپایی‌ها بدون تغییر راهی بازار شدند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ نکته قابل توجه در بازار خودرو سایپایی نبود مشتری برای برخی از محصولات این شرکت است. فعالان بازار خودرو معتقدند تغییرات قیمت سایپا و شرایط سیاسی به وجود آمده در منطقه، بازار خودرو را محتاط کرده و این امر موجب شده تا برخی از محصولات سایپا در بازار معامله نشود.

با توجه به بازار امروز می‌توان گفت «شاهینG »،«کوییک دنده‌ای R » و «ساینا دنده‌ایS  » در بازار معامله نشده‌اند و سایر محصولات سایپا هم تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG »، «تیبا صندوقدارSX  »، «تیبا هاچ‌بکEX »، «کوییک دنده‌ای R »، «کوییک دنده‌ایS » و «ساینا دنده‌ایS  » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار 580 میلیون تومان قیمت گذاری شد.   خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 350 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS »هم در بازار 348 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز «تیبا صندوقدارSX» در بازار 338 میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک EX» هم 343 میلیون تومانی ماند. «ساینا دنده‌ایS» هم امروز در بازار 351 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

سایپا 1

منبع: eghtesadnews-606028

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد