hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > وظیفه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست که درباره «آرمیتا گراوند» از وزیر کشور سوال کند

وظیفه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست که درباره «آرمیتا گراوند» از وزیر کشور سوال کند

نماینده مجلس گفت: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت و گو با دیده‌بان ایران درباره علت محدودیت در اطلاع‌رسانی وضعیت آرمیتا گراوند، عنوان کرد: «من هم خبرها را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم و تازه خواندم که متاسفانه این دختر مرگ مغزی شده است.»

به گزارش شبکه شرق،دختر 16 ساله‌ای به نام آرمیتا گراوند در مترو منتشر شد، خبررسانی درمورد جزئیات این اتفاق مبهم، قطره‌چکانی و در انحصار رسانه‌های دولتی است. خبرنگار روزنامه شرق که همان روز به بیمارستان محل بستری آرمیتا رفت برای چند ساعتی بازداشت شد و پس از آن رسانه‌های دولتی و حکومتی از جمله ایرنا و صدا و سیما اخبار مربوط به این دختر نوجوان را در دست گرفتند اما آنچه در شبکه‌های اجتماعی به نظر می‌رسد این است که گزارش‌ها و مصاحبه‌های رسانه‌های دولتی بر ایهامات و تردیدها بیشتر افزوده و اعتمادی هم به آن‌ها وجود ندارد. با محدودیت‌هایی که برای رسانه‌های غیردولتی و مستقل داخلی ایجاد شده امکان پیگیری وضعیت این نوجوان وجود ندارد. در تازه‌ترین خبری که از وضعیت آرمیتا گراوند از سوی ارگان رسانه‌ای وابسته به وزارت ورزش و جوانان منتشر شده، مرگ مغزی این دختر نوجوان قطعی است.

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره علت محدودیت در اطلاع‌رسانی وضعیت آرمیتا گراوند، عنوان کرد: «من هم خبرها را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم و تازه خواندم که متاسفانه این دختر مرگ مغزی شده است.»

این نماینده مجلس ادامه داد: «وظیفه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست که به ابن موضوع ورود و از وزیر کشور سوال کند اما مجلس درگیر لایحه برنامه هفتم است. باید ورود و از وزیر کشور سوال کنیم.»

علیرضابیگی در پاسخ به اینکه مجلس چه زمانی به این موضوع می‌پردازد، گفت: «موضوع مهم است و انشاالله به زودی به آن رسیدگی می‌کنیم.»

 

 

منبع: sharghdaily-902527

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد