hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اسرائیل جرات حمله زمینی به غزه را ندارد به همین دلیل به بهانه‌های مختلف آن را به عقب می‌‌اندازد

اسرائیل جرات حمله زمینی به غزه را ندارد به همین دلیل به بهانه‌های مختلف آن را به عقب می‌‌اندازد

روزنامه کیهان نوشت: ارتش صهیونیستی، آمادگی جنگ رویارو و تن به تن، آن هم در غزه را ندارد. به همین دلیل هم هست که با وجود تبلیغات بسیار، هر چند روز یک بار به بهانه‌ای- شرایط آب و هوایی، سرنوشت چند صد اسیر اسیر و...- به تعویق انداخته‌اند.

روزنامه کیهان مدعی شده اسرائیل جرات حمله زمینی به غزه را ندارد به همین دلیل به بهانه‌های مختلف آن را به عقب می‌‌اندازد.

به گزارش کیهان، پیامد‌های آرزوی حمله زمینی به غزه، بزرگ‌تر از آن است که اسرائیل بتواند تحمل کند. تمام هنر ارتش اسرائیل در شلیک بمب و موشک است. اما این ارتش، ظرف دو دهه اخیر از هیچ جنگ زمینی موفق بیرون نیامده، چه رسد به اینکه بخواهد وارد منطقه پیچیده و راز آلودی به نام غزه شود.

این روزنامه افزوده است: ارتش صهیونیستی، آمادگی جنگ رویارو و تن به تن، آن هم در غزه را ندارد. به همین دلیل هم هست که با وجود تبلیغات بسیار، هر چند روز یک بار به بهانه‌ای- شرایط آب و هوایی، سرنوشت چند صد اسیر اسیر و...- به تعویق انداخته‌اند. غزه و جبهه‌های مکمل آن، می‌توانند چند برابر عملیات طوفان الاقصی، تلفات روی دست نتانیاهو بگذارند و به پرتگاهی برای بلعیدن ارتش اسرائیل تبدیل شوند.

 

منبع: etemadonline-637843

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد