hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نزول «شاهینG» در بازار خودرو! + جدول قیمت

نزول «شاهینG» در بازار خودرو! + جدول قیمت

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز 1 آبان 1402 محصولات سایپا نوسان قیمت در جهت‌های مختلف را تجربه کرد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی‌ها از ایجاد مثلث قیمتی در بازار سایپایی‌ها حکایت دارد، بطوریکه برخی از محصولات سایپا رشد قیمت داشتند و برخی دیگر افت قیمت را تجربه کردند، همچنین برخی از محصولات هم تغییر قیمت نداشتند.  

فعالان بازار خودرو معتقدند امروز و با نوسان اندک نرخ دلار قیمت خودرو هم در بازار افت کرد. افت قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که در اولین روزهای هفته جاری شاهد رشد قیمت خودروهای داخلی در بازار بودیم.

براساس ارزیابی بازار بیشترین کاهش قیمت در میان سایپایی‌ها امروز به «شاهین» رسید و این خودرو کاهشی 5 میلیونی را تجربه کرد.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» با افت 5 میلیونی در بازار 580 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما براساس رصد بازار امروز خانواده کوییک دو مسیر متفاوت داشتند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 350 میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی را تجربه کرد، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار رشد 3 میلیون تومانی داشت و 349 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز هم خانواده تیبا تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار 335 میلیون تومان و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار 343 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. «ساینا دنده‌ایS» هم امروز در بازار 352 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی یک میلیونی داشت.

سایپا اقتصاد 1

منبع: eghtesadnews-605607

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد