hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > توسن، اسب پیشروی صنعت ابزار در اهواز

توسن، اسب پیشروی صنعت ابزار در اهواز

خانوادۀ بزرگ توسن در قلب صنعت کشور گرد هم می‌آیند و در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات اهواز حضور پیدا می‌کنند. این نمایشگاه که در بازۀ زمانی 3 تا 6 آبان برگزار می‌شود فرصتی خواهد بود تا ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم، پتانسیل‌های جدید همکاری و سرمایه‌گذاری را در این استان شناسایی کنند و در مسیر توسعه و رونق آن مصرتر از گذشته گام بردارند.

 

تجربۀ واقعی قدمت و قدرت توسن در اهواز

خوزستان، مادر تغذیۀ ایران محسوب می‌شود؛ پالایشگاه، کارخانه، پتروشیمی، کشاورزی، لنج‌سازی و بسیاری از کارگاه‌های صنعتی بزرگ و کوچک دیگر که چراغ‌شان در این استان روشن است و چرخ اقتصادی کشور را می‌چرخانند. جدای از اینکه زمینۀ اشتغال جمعیت قابل توجهی از متخصصان، مهندسان و کارگران ایرانی را فراهم کرده‌اند.

این صنایع در مسیر توسعه و پیشرفت خود به زیرساخت‌ها و ابزارهای مناسب و کارکشته نیاز دارند؛ از همین‌رو توسن، به‌عنوان یکی از برندهای قدیمی‌ صنعت ابزار، همیشه در تلاش بوده است تا با محصولات کارآمد و باکیفیت نیازهای صنعت‌گران این خطه را پاسخ‌گو باشد.

حال، برای اولین‌بار قرار است «نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت» در این استان برگزار شود. این مجموعه تصمیم دارد با شعار همیشگی خود یعنی تجربه‌کردن و تجربه‌ساختن، آن‌هم با تکیه بر دانش و بلدی 25 سالۀ خود، در این رویداد حضور داشته باشد.

شرکت ابزار یراق توسن همواره بر کیفیت ابزارهای خود، بهینه‌سازی عملکرد و بازدهی آن‌ها و قوت‌بخشیدن به بخش خدمات پس از فروش خود متمرکز بوده است؛ چرا که ابزار خوب چه برای کاربران خانگی و چه صنعت‌گران حرفه‌ای نوعی سرمایه‌ به شمار می‌رود و سلامت و موفقیت حاصل کار آن‌ها را تضمین می‌کند.

2222222


همان‌طور که مصرف‌کننده در انتخاب و خرید ابزارهای مورد نیاز خود حساسیت به خرج می‌دهد، توسن هم در تولید و ارائۀ خدمات مرتبط به تک‌تک آن‌ها به‌شدت وسواس‌گونه، ظریف و حساس عمل می‌کند. این موضوع حتی دربارۀ قطعات یدکی شرکت هم صدق می‌کند؛ تا جایی که بیش از 12000 قطعه از بانک قطعات یدکی آن شامل گارانتی می‌شوند؛ حرکتی که به ندرت از رقبای فعال در بازار دیده می‌شود.

ابزار یراق توسن با اطمینان از کیفیت محصولات خود همچون رویدادهای گذشته در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات اهواز هم شرایطی فراهم می‌کند که بازدیدکنندگان بتوانند دست‌به‌ابزار شوند و از نزدیک کیفیت و کارایی آن‌ها را تجربه کنند. البته برنامه‌های نمایشگاهی مجموعه فقط به بازدید و تست‌کردن ابزارها ختم نمی‌شود؛ برای افراد علاقه‌مند به چالش و هیجان، متقاضیان خرید ابزار و واحدهای صنعتی و کارگاهی طرح‌های جذاب و قابل توجهی هم در نظر گرفته‌ شده است.

به دورهمی توسن در نمایشگاه تخصصی ابزارآلات اهواز دعوتید

توسن تمامی صنعت‌گران، علاقه‌مندان، فعالان و همکاران حوزۀ ابزار و یرق را به غرفۀ خود در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات اهواز دعوت می‌نماید. این دورهمی فرصتی ویژه خواهد بود که دست به دست هم برنامه‌ریزی کنیم و گام‌های مؤثری در جهت بهبود سطح کیفی و کمی زیرساخت‌های صنعتی این استان برداریم. رونق و نشاط اقتصادی قلب تپندۀ صنعت کشور، مسلماً در بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم هم خود را نشان می‌دهد.

خبرهای مربوط به برنامه‌های نمایشگاه را می‌توانید در لحظه از صفحۀ اینستاگرام شرکت دنبال نمایید.

 

منبع: sharghdaily-902090

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد