hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > هشدار جدی به مسئولان: فکری به حال فقر و درآمد کم مردم کنید؛ وگرنه سرقت‌های خرد افزایش می‌یابد

هشدار جدی به مسئولان: فکری به حال فقر و درآمد کم مردم کنید؛ وگرنه سرقت‌های خرد افزایش می‌یابد

روزنامه هم میهن نوشت: بدون تردید با ادامه وضعیت کنونی تورم و توقف و عقب‌گرد دستمزدها (نسبت به تورم) هر روز بیش از پیش شاهد افزایش سرقت‌های خرد خواهیم شد. پس در درجه اول باید فکری به حال فقر و درآمد کم مردم کرد.

روزنامه هم میهن هشدار داده که با افزایش تورم و عقبگرد دستمزدها سرقت‌های خرد در جامعه افزایش خواهد یافت.

به گزارش هم میهن، بدون تردید با ادامه وضعیت کنونی تورم و توقف و عقب‌گرد دستمزدها (نسبت به تورم) هر روز بیش از پیش شاهد افزایش سرقت‌های خرد خواهیم شد. پس در درجه اول باید فکری به حال فقر و درآمد کم مردم کرد. صرف اینکه یک فرد اقدام به سرقت را برای خود هزینه نبیند، نشان‌دهنده وضع خطرناکی است. سپس، نیروی پلیس را آموزش دهید که با مردم و مالباختگان همدردی و همراهی کنند، استفاده از سربازان تازه‌کار که هیچ آموزشی در این زمینه ندارند، مفیده فایده نیست.

این روزنامه تاکید کرده است: کمترین انتظار این است که اگر مردم مال خود را از دست می‌دهند، حداقل با یک برخورد مسئولانه در پاسگاه پلیس مواجه شوند. حتی می‌توانند چند بار زنگ بزنند و از مالباخته اطلاعات لازم را بگیرند و اجازه ندهند که حس ناامنی و «بی‌پلیسی» در او شکل بگیرد. از میان این دو اقدام، دومی ضروری‌تر و ممکن‌تر است؛ ولی بدون راه‌حل اول ره به جایی نخواهیم برد و فرآیند جرم‌زایی تشدید می‌شود.

منبع: etemadonline-637251

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد