hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > عمیلاتی شدن فرایند ساماندهی کسب و کارهای خانگی مد و لباس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

عمیلاتی شدن فرایند ساماندهی کسب و کارهای خانگی مد و لباس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

اجرای فرایند تفاهم نامه همکاری و مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ساماندهی و حمایت از کسب و کارهای خانگی مد و لباس آغاز شد.
با حضور معاون و رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و رئیس اداره هدایت نیروی کار و کاریابی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از فعالان مد و لباس، کارگاهی توجیهی با موضوع تفاهم نامه فی مابین معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارگروه مد و لباس و با محوریت حمایت و ساماندهی این فعالیت ها در گرگان برگزار شد.
سید حسن حسینی نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به مشاغل خانگی مستقل، پشتیبان و تحت پوشش در حوزه مشاغل خانگی و تشریح جزییات تسهیلات مشاغل خانگی ، گفت:  بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در حال برنامه ریزی هستیم تا فعالان مد و لباس ضمن ساماندهی بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند. 
وی، مفاد دیگر این تفاهم‌نامه را مور اشاره قرار  داد و گفت:  خدماتی مانند برگزاری نمایشگاه، تسهیل دریافت نماد الکترونیکی از سوی تولیدکنندگان؛ تشکیل تعاونی و پیگیری ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به فعالین حوزه مد و لباس استان از برنامه های اولویت دار این اداره کل است. 
این جلسه نیز، رضا یازرلو معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در زمینه ساماندهی و همیاری کسب ‌و کارهای خانگی حوزه مد و لباس فی ‌مابین این دستگاه اجرایی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در این تفاهم‌ نامه و در قالب یک کارگروه به دنبال اطلاع‌ رسانی و هدایت خانه‌های مد و لباس به سمت اخذ مجوز مشاغل خانگی، تسهیل در فرآیند صدور مجوز نمایشگاه‌ های مد و لباس و در اولویت قرار گرفتن افراد دارای مجوز مشاغل خانگی در نمایشگاه‌های فصلی و موضوعی و مواردی از این‌ دست هستیم. 
در پایان، تولیدکنندگان و فعالان حوزه مد و لباس ضمن بیان دغدغه‌های خود، مسائلی را برای رشد تولید در صنعت مد و لباس استان مطرح کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد