hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > سریال «حکمرانی لاشخورها»؛ شاهکاری علمی‌تخیلی که شما را مبهوت می‌کند

سریال «حکمرانی لاشخورها»؛ شاهکاری علمی‌تخیلی که شما را مبهوت می‌کند

سریال انیمیشن «حکمرانی لاشخورها» (Scavengers Reign) یکی از گیراترین و درخشان‌ترین آثار انیمیشن است که تا به حال دیده‌اید؛ داستان یک ماجراجویی رازآلود در سیاره‌ای سرشار از عجایب.

فرادید| یک سفینۀ ترابری آسیب‌دیده در سیاره‌ای دوردست سقوط کرده و حالا خدمۀ آن باید راه خودشان را برای زنده‌ماندن در این محیط بیگانه پیدا کنند؛ محیطی با زیبایی‌های فوق تصور و عجایب و خطراتی خارق‌العاده.

به گزارش فرادید؛ چهار نفر از خدمه به اضافۀ یک ربات در نقاط مختلفی از این سیاره فرود آمده‌اند و نمی‌دانند که آیا کسی غیر از خودشان هم زنده مانده است یا نه؛ آن‌ها سرگردان در اکوسیستم شگفت‌انگیز این سیارۀ ناشناخته در تلاش برای پیدا کردن سفینه و جستجوی راهی برای بازگشت به خانه هستند.

1

در یک کلام می‌توان گفت که مخاطبان و منتقدان، این سریال انیمیشن را شگفت‌انگیز و مسحورکننده توصیف کرده‌اند؛ یکی از بهترین انیمیشن‌های سال و یکی از بهترین ماجراجویی‌های فضایی که تا کنون دیده‌ایم. آنچه بیش از هر چیز دیگر در این اثر مورد توجه قرار گرفته، فضاسازی ناب و میخکوب‌کننده و جلوه‌های بصری خلاقانه‌ای است که بیننده را به کلی از دنیای روزمره و عادی جدا می‌کنند و به اعماق اقیانوس تخیلات و اوهام می‌برند. 

در اینجا گزیده‌ای از نظرات منتقدان دربارۀ این سریال را ملاحظه می‌کنید.

استیون انگوین از اسلنت مگزین:

اکوسیستم سیاره‌ای که در این سریال می‌بینیم، شگفت‌انگیزتر از هر چیزی است که در ذهن شخصیت‌هایش قابل تصور است.

جیمز پانیوزیک از نیویورک تایمز:

داستانی پر شاخ و برگ، باشکوه و خیره‌کننده دربارۀ نجات‌یافتگانی در یک سیارۀ بیگانه؛ سیاره‌ای که حقیقتا ماورائی و آن‌جهانی به تصویر کشیده شده است.

2

هوآی تران بوی از اینوِرس:

با وجود پیچش‌های سردرگم‌کننده و لحن تاریک و حزن‌آور سریال، باید گفت که «حکمرانی لاشخورها» یک شگفتی است. این یک شاهکار انیمیشن است؛ یک شاهکار علمی‌تخیلی و تا اینجا یکی از غافلگیرکننده‌ترین سریال‌های امسال.

جولیا گلاسمن از The Mary Sue:

«حکمرانی لاشخورها» را به خاطر داستانش تماشا نکنید. آن را به خاطر چشم‌اندازهای خیره‌کننده و زیبایی که از یک دنیای بیگانه به تصویر کشیده ببینید؛ به خاطر تنوع حیرت‌انگیز موجودات عجیبش و به خاطر هراسی که از دل یک طبیعت وحشی ناشناخته بیرون می‌آید.

اندرو وبستر از The Verge:

این سریال به یک اندازه زیبا و خشن است و شاید بتوان گفت که اصیل‌ترین و خلاقانه‌ترین کار انیمیشن سال 2023 است.

چیس هاچینسون از کولایدر:

فوران خیره‌کنندۀ زیبایی در لحظات کلیدی این سریال، چیزی باشکوه و والا را در برابر شما به نمایش می‌گذارد. این سریال قطعا یکی از هیجان‌انگیزترین انیمیشن‌هایی است که در سال‌های اخیر دیده‌ایم.

منبع: faradeed-157742

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد