hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کنایه سنگین به حامیان دولت؛ گرانی، تورم و تحریم هست اما کسی آن را پای رئیسی نمی‌گذارد!

کنایه سنگین به حامیان دولت؛ گرانی، تورم و تحریم هست اما کسی آن را پای رئیسی نمی‌گذارد!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تحریم هست، خشکسالی هست، تنش‌های اجتماعی هم جانشین کرونا شده‌اند. اما کسی این را به حساب رایی که دادند و صاحب رایی که هست نمی‌گذارد. می‌شود امتحان الهی که باز "مردم" باید پاسخگو باشند.

روزنامه جمهوری اسلامی به حامیان دولت کنایه معناداری زده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، روزگاری (در دولت روحانی) همه چیز را از کرونا تا تحریم و خشکسالی و زلزله و سیل و هر بلایی را به رای مردم نسبت می‌دادند که رئیس‌جمهور آن روز داده بودند. حالا گرچه کرونا دامن خود را برچیده و زلزله و سیل نیامده اما سیل گرانی ویرانگرتر در زندگی‌ها می‌پیچد و زلزله تورم هم انگار قرار آرامش ندارد. تحریم هست، خشکسالی هست، تنش‌های اجتماعی هم جانشین کرونا شده‌اند. اما کسی این را به حساب رایی که دادند و صاحب رایی که هست نمی‌گذارد. می‌شود امتحان الهی که باز "مردم" باید پاسخگو باشند.

این روزنامه افزوده است: همان را که دیروز زشت می‌شمردند امروز زیباترین شده است. "شعار تورم، گرانی، جواب بده روحانی" در حالی در نماز جمعه آذرماه ۱۳۹۸ فریاد و توسط امام جمعه موقت تهران تأیید می‌شد که دلار۱۳۸۰۰ تومان بود و مرغ ۱۲۹۰۰ تومان و گوشت ۷۰ هزار تومان. اما امروز که قیمت‌ها آسمانی شده‌اند در زمین کسی صدایش به شعار و تأیید بلند نمی‌شود.باور داریم که مشکلات با درک دوجانبه ملت- دولت رفع می‌شوند. هم امروز باید این مفاهمه باشد و هم دیروز باید می‌بود. کاش بزرگواران با رفق و مدارا دیروز رفتار می‌کردند تا نتایج "درس-رفتار"شان را امروز همه ملت، فراتر از تمرین، زیست می‌کردند

 

منبع: etemadonline-636854

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد