hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ترافیک سنگین در محور پردیس و فیروزکوه

ترافیک سنگین در محور پردیس و فیروزکوه

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محدوده فیروزکوه و آزادره تهران-پردیس خبر داد و اعلام کرد که تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: با توجه به آخرین وضعیت راه‌ها، تردد در محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران - پردیس سنگین است.

به گزارش ایرنا، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می دهد که تردد در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند، آزادراه تهران - پردیس محدوده پل اتوبان بابایی و محور قدیم تهران- بومهن و بالعکس محدوده کمرد سنگین است.

تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل کلاک و حدفاصل مهرویلا تا حصارک و محدوده های گلدشت و ماموت و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید تا پل کلاک سنگین است.

آخرین وضعیت جوی بیانگر آن است که در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد دارای بارش باران است.

منبع: etemadonline-636910

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد