hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مراکزی که ماسک به مردم نفروشند پلمب می شود

مراکزی که ماسک به مردم نفروشند پلمب می شود

معاون دادستان قم از برخورد جدی با سودجویانی که در عرضه ماسک بازار سیاه ایجاد کرده اند، خبر داد و گفت: مراکزی که از ارائه ماسک به مردم خودداری کنند پلمب و پرونده قضایی برای آنها تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،علی اصغر سلطانی در گفت وگو با خبرنگاران در ارتباط با ایجاد بازار سیاه برای عرضه ماسک برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا در قم، اظهار کرد:  دستگاه قضایی با دلالان و سودجویانی که با ایجاد بازار سیاه آرامش مردم را برهم می زنند به صورت جدی برخورد می کند.

وی با اشاره به گزارش هایی مبنی بر عدم عرضه ماسک به شهروندان و سواستفاده و سودجویی تعدادی از داروخانه ها و مراكز عرضه محصولات بهداشتی، گفت: در این راستا دستور قضایی به دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی استان قم ابلاغ شده است تا به سرعت تیمی متشکل از بازرسان سازماهای مذكور نسبت به بازرسی و نظارت شبانه روزی از داروخانه ها و مراكز عرضه محصولات بهداشتی سطح استان و كلیه انبارهای آن، اقدام کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم اضافه کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ممانعت از عرضه ماسك، ضمن پلمپ مركز مربوطه، مراتب جهت برخورد قانونی سریعا به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش می شود.

وی افزود: همشهریان عزیز می توانند گزارشات خود را در این خصوص به شماره 09333633251  در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد