hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خبر خوش برای گل‌محمدی در آستانه بازی با پبکان

خبر خوش برای گل‌محمدی در آستانه بازی با پبکان

ورزش سه نوشت: باشگاه پرسپولیس با اصلاح قرارداد مدافع گرجستانی کارت بازی جدید گئورگی گولسیانی را دریافت کرد.

دو هفته پیش کمیته انضباطی با صدور حکمی شدیداللحن یک امتیاز سرخپوشان را کسر و مدافع گرجستانی این تیم را تا زمان اصلاح قرارداد محروم کرد تا در میان غیبت چند بازیکن مصدوم پرسپولیس، سرخپوشان امکان استفاده از گئورگی گولسیانی را نیز از دست بدهند.

با این حال و در شرایطی که پرسپولیس روز گذشته لایحه دفاعی خود را به کمیته استیناف ارسال کرد، سرخپوشان امروز موفق شدند قرارداد گولسیانی را اصلاح کرده و کارت بازی جدید را برای این بازیکن دریافت کنند.

باشگاه پرسپولیس متمم خود را به قرارداد او اضافه کرد و با هماهنگی بخش حقوقی و بین‌الملل، گولسیانی با متمم موافقت کرد تا با امضای آن در هتل محل اقامت، قرارداد او سروشکل قانونی به خود بگیرد.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس اصلاحیه خود را به سازمان لیگ ارجاع داد و این نهاد تائیدیه لازم را صادر کرد تا به این ترتیب کارت بازی جدید نیز برای مدافع گرجستانی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

بنابراین گولسیانی که به دلیل مشکل مالیات محروم شده بود، حالا امکان همراهی پرسپولیس را خواهد داشت و در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.

نکته مهم اینکه حسین کنعانی هم در راه قزوین است و می‌تواند در بازی فردا به میدان برود که البته باید دید او در کنار گولسیانی قرار می‌گیرد یا خیر.

258 258

منبع: khabaronline-1826650

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد