hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > فصل هفتم «ریک و مورتی»؛ بازگشت متفاوت دانشمند دیوانه و نوه‌اش

فصل هفتم «ریک و مورتی»؛ بازگشت متفاوت دانشمند دیوانه و نوه‌اش

فصل هفتم «ریک و مورتی» نظرات متفاوت و متضادی را از سوی مخاطبان و منتقدان به دنبال داشته است؛ بعضی‌ها نشانه‌های مرگ سریال را در آن دیده‌اند و بعضی‌ها روی جذابیت‌های ادامه‌دار آن انگشت گذاشته‌اند.

فرادید| «ریک و مورتی» یک سریال کمدی انیمیشن با حال و هوای علمی تخیلی است که فصل اول آن در سال 2013 پخش شد و به تازگی پخش فصل هفتم آن آغاز شده است. شخصیت‌های اصلی این سریال یک دانشمند عجیب و غریب به اسم ریک و نوۀ نوجوان او به اسم مورتی هستند؛ داستان سریال نیز ترکیبی از ماجراهای خانوادگی و ماجراجویی‌های علمی شگفت‌انگیز و غیرعادی این شخصیت‌ها است.

به گزارش فرادید؛ فصل ششم «ریک و مورتی» که سال گذشته پخش شد، یک موفقیت دیگر در کارنامۀ این انیمیشن موفق و پرمخاطب بود اما فصل هفتم، اگر صرفا از روی امتیازات بخواهیم نتیجه‌گیری کنیم، بدترین فصل این سریال تا به امروز بوده است.

946e233f7c1cda8a7844541bb8124ede59db8b536fdfdcea1705de04af6a56a7

البته این امتیازات پایین احتمالا تا حد زیادی به خاطر تغییر صداپیشگان اصلی سریال بوده است که باعث شده مخاطبان وفادار سریال احساس کنند چیزی در این فصل تازه کم است. برخی از مخاطبان اظهار نظر کرده‌اند که بدون بازگشت صداپیشگان قبلی باید سریال را «مرده» فرض کنیم؛ اما در عین حال برخی‌های دیگر به این نکته اذعان کرده‌اند که سریال هنوز هم همان نوع شوخی‌ها و همان جنس صحنه‌هایی را دارد که همیشه باعث جذابیت آن شده است.

فصل هفتم این سریال در حال حاضر در سایت راتن‌تومیتوز از هفت نقد امتیاز 57 درصد را گرفته و امتیاز آن در نگاه مخاطبان نیز 33 درصد بوده است. در اینجا گزیده‌ای از نظرات منتقدان را ملاحظه می‌کنید که ترکیبی از دیدگاه‌های مثبت و منفی است.

جیک کلینمن از Inverse:

روز به روز بیشتر معلوم می‌شود که این انیمیشن علمی‌تخیلی که زمانی یک اثر درخشان بود، دیگر کفگیر ایده‌هایش به ته دیگ خورده؛ احتمالا باید منتظر یک مسیر رو به پایان برای این سریال باشیم، گرچه این مسیر هنوز هم خالی از برخی جنبه‌های مفرح نیست.

1

آلن سپینوال از Rolling Stone:

با وجود تغییر صداپیشگان شخصیت‌های ریک و مورتی، هنوز هم صدای آن‌ها آنچه که باید داشته باشد را دارد؛ گرچه جنبۀ کمدی صداگذاری سریال در قویترین و بهترین حد خودش نیست.

آلبرتو کارلوس از Espinof:

اپیزودهای این فصل تا حدی مفرح و هوشمندانه هستند اما به شدت نامنسجم و نامرتبط به نظر می‌رسند. شاید دلیلش این باشد که سازندگان سریال در پیدا کردن یک مسیر و جهت تازه برای داستان شکست خورده‌اند.

سامانتا نلسون از IGN Movies:

دو اپیزود اول فصل هفتم همان جنس شوخی‌های متفاوت، همان عمق عاطفی و همان جلوۀ بصری عجیب و غریبی را دارد که در کل سریال «ریک و مورتی» را به یک سریال تماشایی تبدیل کرده است.

منبع: faradeed-157329

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد