hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نسل‌کشی در غزه ذات پلید صهیونیست را آشکارتر کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی عنوان کرد:

نسل‌کشی در غزه ذات پلید صهیونیست را آشکارتر کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن محکوم کردن رفتار ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به غزه و خصوصاً جنایت جدیدش در بیمارستان معمدانی، گفت: نسل‌کشی در غزه ذات پلید صهیونیست‌ها را آشکارتر کرد و این اقدام پلید آن‌ها دل هر انسان آزاده‌ای را در گوشه و کنار دنیا به درد آورد.

بر اساس گزارش منابع معتبر در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی افراد بسیاری خصوصاً زنان و کودکان به شهادت رسیدند و این فاجعه انسانی در جنگی نابرابر، دل جهانیان را به درد آورد و ملت‌های آزاده خصوصاً مسلمانان دنیا را خشمگین و سوگوار کرد.

در پی این جنایت جنگی، محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، پیامی را صادر کرد:

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

اقدام وحشیانه و هدفمند رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به غزه و قطع آب و برق و هرگونه کمک‌رسانی و رسیدن غذا به ساکنین این منطقه، بار دیگر ذات پلید این نظام خودکامه و خود نشانده را به جهانیان آشکارتر کرد که اوج این سنگدلی و رفتار وحشیانه را متأسفانه در حمله به بیمارستان المعمدانی شاهد شدیم که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد و خون امت اسلام را به جوش‌وخروش آورد و نشان داد که صهیونیست‌ها هدفی جزء نسل‌کشی ندارند.

این‌جانب در کنار همکارانم و جامعه بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنیان استان گلستان، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم غزه و محکوم کردن شدید این جنایت دردناک، انزجار خود را از این اعمال ننگین ابراز کرده و امیدوارم بدون ذره‌ای فوت وقت، ملت‌های آزاده جهان پاسخ محکمی به این رژیم خون‌خوار بدهند. ان شاء الله

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد