hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > رشد ۴۷ درصدی ظرفیت تصفیه‌ فاضلاب در فارس طی دوسال

مدیرعامل آبفای فارس مطرح کرد:

رشد ۴۷ درصدی ظرفیت تصفیه‌ فاضلاب در فارس طی دوسال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس اعلام کرد که از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون، ظرفیت تصفیه فاضلاب در این استان رشدی ۴۷ درصدی داشته است.

علی‌جان صادق‌پور با بیان اینکه تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در فارس طی دوسال گذشته رشد ۵۷ درصدی را تجربه کرده است، گفت: سیاست دولت سیزدهم افزایش سرانه بهره‌مندی شهروندان این استان از خدمات زیست محیطی است.

صادق‌پور ادامه داد: یکی از سیاست های کلان شرکت آبفا استان فارس در این دولت، افزایش سرانه ی بهره مندی مردم جوامع شهری و روستایی استان از سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بود که در همین راستا اقدامات گسترده‌ای را شاهد بودیم.

او اضافه کرد: علاوه بر تداوم روند احداث تصفیه خانه، اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در برخی شهرها و روستاهای استان، تعداد ۴ تصفیه خانه ی فاضلاب شهری و روستایی را به بهره برداری رساندیم.

صادق‌پور توضیح داد: در دو سال اخیر ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب فارس ۴۷ درصد و تعداد آنها ۵۷ درصد و سرانه بهره‌مندی از طرح‌های فاضلاب نیز ۴۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل آبفای فارس در راستای چشم انداز اجرای طرح های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب این استان نیز گفت: بنا داریم در دو ساله آینده به آمار ۴۳ درصد افزایش ظرفیت و ۸۲ درصد افزایش تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و ۳۲ درصد رشد جمعیت بهره‌مند برسیم.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد