hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > نظر کارشناسان آمریکایی در خصوص خودروی چینی!

نظر کارشناسان آمریکایی در خصوص خودروی چینی!

جک E ۱۰ X درواقع نسخه الکتریکی از هاچ‌بک کوچک جک یویو (Yueyue) است که ابتدا در چین و سپس در مکزیک به تولید رسید.

جک E ۱۰ X که در برخی منابع با نام سهول E ۱۰ X معرفی شده، یکی از خودرو‌های برقی معرفی‌شده برای حضور در بازار ایران است. این خودرو همچنان در مرحله معرفی برای عرضه به بازار ایران باقی مانده است، اما در سوی دیگر جهان، مشتریان مکزیکی قادر به خرید و استفاده از این هاچ‌بک کوچک و برقی جک هستند.

به گزارش دیجیاتو، به‌دلیل همسایگی دو کشور ایالات‌متحده و مکزیک و همچنین نزدیکی بازار‌های این دو کشور، خودرونویسان آمریکایی در مورد جک E ۱۰ X کنجکاو شده‌اند. ازاین‌رو، گروهی از خودرونویسان آمریکایی به مکزیک سفر کرده‌اند تا هاچ‌بک جدید و الکتریکی جک را از نزدیک مشاهده کنند.

نظر کارشناسان آمریکایی در خصوص خودروی چینی!

بزرگ‌ترین مشکل جک E ۱۰ X دسترسی دشوار به جایگاه‌های شارژ در شهر‌های مکزیک است. حتی برخی هتل‌ها در مکزیک نیز ایستگاه شارژ ندارند و تنها محل ممکن برای پُرکردن باتری خودرو مراجعه به جایگاه‌های شارژ عمومی است.

رقبای جک E ۱۰ X در مکزیک فراوان هستند، اما تمامی آن‌ها با قیمت بیشتری نسبت به این خودرو فروخته می‌شوند. کیا نیرو، شورولت بولت و نیسان لیف برخی از خودرو‌های برقی کوچک، ارزان و شناخته‌شده در بازار جهانی هستند. بااین‌حال، رقیب اصلی هاچ‌بک جک از دیگر برند چینی است. بی‌وای‌دی یوآن پلاس یک کراس‌اوور کوچک الکتریکی است که می‌تواند توجه بخشی از مشتریان جک را نسبت به خود جلب کند. بااین‌حال، مشتریان مکزیکی به هاچ‌بک برقی جک روی خوش نشان داده‌اند.

قیمت روز خودرو خارجی و داخلی را در صفحه قیمت خودرو فرارو مشاهده کنید.

منبع: fararu-674097

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد