hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اولویت اول برای زندگی زنان باید حضور در خانواده باشد نه فعالیت اجتماع

اولویت اول برای زندگی زنان باید حضور در خانواده باشد نه فعالیت اجتماع

روزنامه جوان نوشت: اولویت اول برای زندگی و فعالیت اجتماعی یک زن حضور در خانواده و ایفای نقش مؤثر و مفید در این نهاد جامعه‌ساز است، چراکه هیچ شخص و نهادی نمی‌تواند از عهده انجام نقشی که زن در خانواده به دوش می‌کشد، برآید.

روزنامه اصولگرای جوان تاکید کرده که اولویت اول برای زندگی زنان باید حضور در خانواده باشد نه فعالیت اجتماعی.

به گزارش جوان، اولویت اول برای زندگی و فعالیت اجتماعی یک زن حضور در خانواده و ایفای نقش مؤثر و مفید در این نهاد جامعه‌ساز است، چراکه هیچ شخص و نهادی نمی‌تواند از عهده انجام نقشی که زن در خانواده به دوش می‌کشد، برآید و تربیت فرزند صالح وظیفه خطیری است که تنها از عهده زن بر می‌آید. مضاف بر آن، همانگونه که ذکر شد، نقش خانوادگی زن نیز به نوعی نقشی اجتماعی است و به طور غیر‌مستقیم تأثیر مهمی در تعالی جامعه دارد.

این روزنامه اصولگرا در ادامه نوشته است: در کنار انجام این نقش زن می‌تواند در جامعه نیز حضور یافته و به انجام فعالیت بپردازد. منتها شرط مهم آن این است که به نقش و مسئولیت خانوادگی او لطمه‌ای وارد نشود، چراکه اگر زن نتواند از عهده مسئولیت‌های خانوادگی خود مانند تربیت فرزندان و شوهرداری به خوبی برآید، صدمات و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به جامعه وارد خواهد شد و نیروی فعال اجتماعی و نسل آینده‌ساز جامعه - که اکثریت آن را مردان و پسران تشکیل می‌دهند - از تربیت صحیح و کارآمدی برخوردار نخواهند‌بود.

منبع: etemadonline-636336

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد