hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استفاده از همه ظرفیت‌ها در مسیر تشویق و ترغیب مردم در انتخابات ضروری است

در جلسه مشترک کمیته اطلاع رسانی و سیاسی ستاد انتخابات استان تاکید شد؛

استفاده از همه ظرفیت‌ها در مسیر تشویق و ترغیب مردم در انتخابات ضروری است

در جلسه مشترک کمیته اطلاع رسانی و کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در مسیر تشویق و ترغیب مردم و نخبگان برای حضور در انتخابات اسفند ماه تاکید شد.
در این جلسه مشترک با حضور علی متکی مدیر کل رئیس کمیته اطلاع رسانی و هادی احمدی رئیس کمیته سیاسی و همچنین اعضای دو کمیته برگزار شد.
رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان تاکید کرد: برگزاری این جلسات در راستای هم افزایی است و هرگونه همبستگی و قرابت در اجرای برنامه‌ها می‌تواند در تحقق اهداف انتخابات اسفند ماه سال جاری موثر باشد.
هادی احمدی گفت: توجه به فضای مجازی بسیار اهمیت دارد و غفلت از آن به مثابه سم می‌کشند است.
وی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری رسانه‌های مکتوب نقش موثری در ایجاد فضای تشویق و ترغیب مردم و نخبگان در انتخابات دارند.
وی افزود: بی تردید کمیته سیاسی با همراهی کمیته اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای امی تواند در انتخابات پیش رو نقش تاثیرگذاری داشته باشد.
رئیس کمیته سیاسی انتخابات ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: تولید محتوا در میزان مشارکت مردم بسیار موثر است و البته رصد و پایش اخبار انتخاباتی در مدیریت صحیح انتخابات تاثیرگذار است.
همچنین در این جلسه رئیس کمیته اطلاع رسانی با تاکید بر جایگاه رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی یادآور شد:  رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت ۴ اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری که در زمینه تحقق کامل آن تلاش می‌شود و یقیناً اطلاع رسانی مناسب نقش تاثیرگذاری در میزان مشارکت آحاد مردم دارد.
علی متکی یادآور شد :انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است و خوشبختانه گلستان به عنوان استانی که قومیت‌های مختلف را در خود جای داده است توانسته در دوره‌های گذشته جایگاه قابل قبولی را در میزان همراهی مردم کسب نماید وی ادامه داد انتخابات پیش رو در مقطع حساسی از زمان در حال انجام است و هوشیاری همه اعضا پیرامون موضوعات اخبار کاندیداهای احتمالی ضروری است.
همچنین در این جلسه اعضای کمیته‌های اطلاع رسانی و سیاسی نقطه نظر پیرامون برگزاری انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی ایران بیان کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد