hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > کشف یک تن مواد مخدر و دستگیری ۶ قاچاقچی در سیستان و بلوچستان

کشف یک تن مواد مخدر و دستگیری ۶ قاچاقچی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن مواد مخدر و دستگیری ۶ قاچاقچی در عملیات ویژه پلیس استان خبر داد.

به گزارش رویداد ایران، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت باندهای مسلح و سازمان‌یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان‌های سراوان، دلگان، نیمروز و زهک آگاهی یافتند و در بررسی‌های پلیسی مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال محموله‌های مواد مخدر به مرکز کشور را دارند که در این راستا با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، انهدام این باندها در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای تردد قاچاقچیان در شهرستان‌های مذکور شناسایی شد و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌ها به طور هماهنگ و همزمان در قالب تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار، منطقه مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند که محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر به اطراف متواری شدند و طی بازرسی از خودروهای توقیف‌شده از قاچاقچیان، یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و در مجموع یک تن مواد افیونی شامل ۸۹۱ کیلوگرم تریاک و ۱۰۹ کیلوگرم حشیش کشف شد. در این رابطه همچنین ۶ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و تعداد ۵ دستگاه خودروی سواری توقیف شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، جلیلیان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری اعضای این باندهای قاچاق ادامه دارد، با اشاره به عزم جدی پلیس استان سیستان و بلوچستان در مقابله با پدیده خانمان‌سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص ضمن تماس با سامانه ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد