hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اعتراف داماد جنایتکار به قتل برادرزن، مرد بی‌گناه را بعد از ۷ سال نجات داد

اعتراف داماد جنایتکار به قتل برادرزن، مرد بی‌گناه را بعد از ۷ سال نجات داد

مردی که والدین همسر خود را کشته است اعتراف کرد هفت سال قبل نیز برادرزنش را به قتل رسانده بود.

مردی که طی هفت سال سه نفر از اعضای خانواده همسرش را برای به دست آوردن اموالشان به قتل رسانده بود، سرانجام راز همه جنایت‌های خود را برملا کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین،‌ این مرد زمانی دستگیر شد که ۲۶ شهریورماه امسال دو جنایت خونین در یک ویلا در طالقان به پلیس گزارش و مشخص شد زن و شوهری مسن کشته شده‌اند. کارآگاهان پس از تحقیقات مقدماتی به داماد خانواده که دستش زخمی بود، ظنین شدند و به این ترتیب مرد جنایتکار که با طمع تصاحب اموال پدرزن و مادرزنش، آنها را با چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

در جریان تحقیقات مشخص شد پسر این زوج نیز هفت سال قبل در تهران کشته شده و مردی به اتهام قتل او در زندان به سر می‌برد.

داماد جنایتکار درباره انگیزه‌‌اش از قتل مادرزن و پدرزن خود گفت: همسرم تنها وارث آنها بود، تصمیم گرفتم با این قتل‌ها تمام اموال زودتر نصیب خانواده‌ام شود. برای همین در آخر روزهای تابستان به سراغ پدرزن و مادر همسرم رفتم. آنها ساکن تهران بودند؛ اما به خانه ویلایی خود در طالقان رفته بودند. ابتدا در حیاط ویلا پدرزنم را چاقو زدم و بعد به سراغ مادرزنم رفتم. او را هم در اتاق خواب کشتم. وقتی بالای سر مادرزنم که خواب بود رفتم، او بیدار شد و یک سیلی به صورتم زد و بعد هم با من درگیر شد که باعث زخمی شدن دست‌هایم شد، اما من او را هم با ضربات چاقو به قتل رساندم.

در پی اعتراف داماد خانواده به قتل والدین همسرش این احتمال مطرح شد که پسر آنها نیز به دست همین مرد کشته شده باشد. هفت سال قبل در پی قتل پسر جوان این خانواده، مردی که گوشی مقتول را پیدا کرده و به همسرش هدیه داده بود به عنوان مظنون دستگیر و به قصاص محکوم شد اما دیوان عالی کشور این حکم را نقض کرد و خواستار برگزاری مراسم قسامه شد. بعد از آن والدین مقتول 50 نفر را برای قسم خوردن درباره گناهکار بودن متهم به دادگاه معرفی کردند اما خودشان پیش از برگزاری جلسه قسامه کشته شدند.

در نهایت داماد طماع که ابتدا به قتل والدین همسرش اقرار کرده بود، به قتل برادرزن خود نیز اعتراف کرد و گفت: برادرزنم مانع رسیدن من به همه اموال پدر و مادر همسرم بود. تصور می‌کردم با قتل او می‌توانم پدر و مادر همسرم را راضی کنم اموال‌شان را به نام همسرم کنند. بعد از قتل برادرزنم گوشی موبایل او را دزدیدم و در یک ماشین مسافرکش انداختم که در نهایت آن فرد دستگیر و یک بار حکم قصاص هم برایش صادر شد. از طرفی در راضی کردن مادر و پدر همسرم برای اینکه اموال‌شان را به نام همسرم کنند موفق نبودم برای همین نقشه قتل آنها را هم کشیدم.

متهمی که از هفت سال قبل به اتهام قتل در زندان است در این مدت اتهام آدم‌کشی را رد می‌کرد و بارها توضیح داده بود مسافرکش است و موبایل را در خودرو خود پیدا کرد و چون صاحبش را نیافت آن را به زنش هدیه داد.

بنا به این گزارش، رسیدگی به پرونده داماد جنایتکار همچنان ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-636165

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد