hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > انهدام باند 200 نفره کلاهبرداری اینترنتی و سایت شرط‌بندی؛ کارت‌های بانکی اجاره‌ای با درآمد و حقوق بالا

انهدام باند 200 نفره کلاهبرداری اینترنتی و سایت شرط‌بندی؛ کارت‌های بانکی اجاره‌ای با درآمد و حقوق بالا

رییس پلیس فتای تهران ضمن اعلام خبر انهدام شبکه 200 نفره باند کلاهبرداری و سایت‌های شرط‌بندی گفت: این باند کارت‌های بانکی افراد را با تبلیغات دروغین و وعده استخدام اینترنتی و حقوق بالا اجاره و در کلاهبرداری‌های اینترنتی و سایت‌های شرط‌بندی از آنها استفاده کرده‌اند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام یک شبکه ۲۰۰ نفره اجاره کارت‌های بانکی برای انجام کلاهبرداری‌های اینترنتی و سایت‌های شرط‌بندی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: ماموران پلیس فتای تهران بزرگ در جریان انجام رصد و پایش روزانه فضای مجازی متوجه شدند که افرادی در قالب تیم‌های چند نفره اقدام به اجاره کارت‌های بانکی شهروندان در پوشش کاریابی و استخدام شرکت‌های اینترنتی کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و با ردگیری‌های دقیق سایبری یک شبکه بزرگ ۲۰۰ نفره را که اقدام به اجاره کارت‌های بانکی تحت پوشش شرکت‌های کاریابی کرده و در سراسر کشور فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای دستگیری این افراد، گفت: با محرز شدن هویت اعضای این باند، ماموران در چند عملیات پلیسی همزمان در نقاط مختلفی از استان تهران و چند استان همجوار این افراد را دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل کردند.

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه این شبکه یکی از بزرگترین شبکه‌های اجاره کارت بانکی در سراسر کشور است، گفت:‌ متهمان پس از انتقال به پلیس فتا به جرم خود معترف شده و گفتند که کارت‌های بانکی افراد را با تبلیغات دروغین و وعده استخدام اینترنتی و حقوق بالا اجاره و در کلاهبرداری‌های اینترنتی و سایت‌های شرط‌بندی از آنها استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات ماموران پلیس فتا در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: etemadonline-636150

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد