hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > از ابتدای سال ۱۷ نفر از کارگران شرکت‌های وابسته به صنعت نفت و پتروشیمی، جان خود را حین کار از دست داده‌اند

از ابتدای سال ۱۷ نفر از کارگران شرکت‌های وابسته به صنعت نفت و پتروشیمی، جان خود را حین کار از دست داده‌اند

روزنامه هم‌میهن نوشت: از ابتدای سال ۱۷ نفر از کارگران شرکت‌های وابسته به صنعت نفت و پتروشیمی، جان خود را حین کار از دست داده‌اند.

روزنامه هم‌میهن اعلام کرده که از ابتدای امسال تا به امروز ۱۷ نفر از کارگران وابسته به صنعت نفت و پتروشیمی حین کار، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش هم‌میهن، بررسی‌ها نشان می‌دهد از ابتدای سال 1401 تا حالا،  ۱7نفر از کارگران شرکت‌های وابسته به صنعت نفت و پتروشیمی، جان خود را حین کار از دست داده‌اند. صنعت نفت و پتروشیمی و شرکت‌های وابسته و زیرمجموعه این صنایع، به گفته برخی از فعالان  و کارشناسان این حوزه هر سال جان کارگران زیادی را می‌گیرند؛ مرگ‌هایی که به گفته آن‌ها به‌دلایلی مانند فرسودگی تجهیزات و تعمیرات اساسی، بیشتر هم شده است.

این روزنامه افزوده است:‌ فعالان این حوزه می‌گویند آمار تجمیعی درباره میزان مرگ‌ومیر کارگران ندارند، اما آن‌ها از مرگ‌های خاموشی مثال می‌زنند که گاه گریبان کارگران اخراجی یا بازنشسته را می‌گیرد. بااین‌حال، رئیس هیئت‌مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگری پالایشگاه‌های گاز استان بوشهر می‌گوید، به‌طور میانگین در پالایشگاه‌های دوازده‌گانه پارس جنوبی سالانه ۴مورد حادثه ثبت می‌شود.

 

منبع: etemadonline-636042

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد