hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > نظرات منتقدان دربارۀ «میراث هیولاها»؛ بازگشت متفاوت و خیره‌کنندۀ گودزیلا

نظرات منتقدان دربارۀ «میراث هیولاها»؛ بازگشت متفاوت و خیره‌کنندۀ گودزیلا

«مونارک: میراث هیولاها» (Monarch: Legacy of Monsters) سریالی است که از حدود یک ماه دیگر توسط سرویس پخش اپل‌تی‌وی منتشر خواهد خواهد شد. این سریال تازه‌ترین اثری است که هیولاهای ژاپنی مثل گودزیلا در آن دوباره به صحنه برمی‌گردند.

فرادید| داستان این سریال دربارۀ سازمانی با عنوان «مونارک» است که در طول زمانی بیش از 50 سال با گودزیلا و سایر هیولاهایی که به «تایتان» شهرت دارند سر و کار پیدا می‌کند. این ماجراها بعد از وقایع فیلم سال 2014 «گودزیلا» اتفاق می‌افتند. اعضای یک خانواده در محور این داستان قرار دارند؛ خانواده‌ای که به دنبال کشف رازهایی از گذشته است.

به گزارش فرادید؛ با اینکه هنوز بیش از یک ماه تا پخش این سریال ده قسمتی باقی مانده، برخی از منتقدانی که قسمت‌هایی از آن را دیده‌اند، نظرات عمدتا مثبتی دربارۀ آن داشته‌اند. امتیاز این فیلم در حال حاضر در سایت راتن‌تومیتوز 92 درصد از مجموع 12 نقد است. دراینجا گزیده‌ای از نظرات برخی منتقدان را مرور خواهیم کرد.

090723_Monarch_Legacy_of_Monsters_Teaser_Trailer_Post_Big_Image_01_big_image_post.jpg.slideshow_large

جان ناگنت از امپایر مگزین:

این سریال نقطۀ اوج دنیای تخیلی هیولاهای ژاپنی نیست اما قطعا جزء آثار کم‌اهمیت مربوط به این دنیا هم نمی‌تواند باشد؛ فضاسازی بسیار رضایت‌بخشی در این سریال دیده می‌شود و زوج کورت راسل و ویات راسل هم بازی فوق‌العاده و بسیار جذابی از خودشان ارائه کرده‌اند.

چارلز پولیام مور از دِ وِرج:

«میراث هیولاها» با تمرکز بر افرادی که با ظهور گودزیلا و هیولاهای دیگر مجبور به واکنش می‌شوند، در مجموع یک غافلگیری جذاب و تماشایی از کار درآمده است؛ این سریال می‌تواند یک موفقیت درخشان برای اپل‌تی‌وی باشد.

رودریگو پرز از دِ پلی‌لیست:

این سریال با ترکیب اکشن، جلوه‌های بصری و رازگونگی، دقیقا فهمیده است که مخاطبان تلویزیون به چه چیزی احتیاج دارند.

جیانی آبراهام از VisAbleBlackwoman:

اگر فکر کنید که قرار است در این سریال شاهد کلی زد و خورد بین هیولاها باشید حتما مایوس می‌شوید چون «میراث هیولاها» بیش از هر چیز بر محور شخصیت‌های انسانی‌اش پیش می‌رود. قسمت اول این سریال بخصوص بسیار تحسین‌برانگیز و دیدنی از کار درآمده است.

Monarch_Legacy_of_Monsters_Photo_010302.jpg.photo_modal_show_home_large

زاک پاپ از Zach Pope Reviews:

این سریالی حماسی است که ما را به لایه‌های عمیق‌تر سازمان مونارک و ماجرای گودزیلا می‌برد و برگ برنده‌اش این است که مواجهۀ انسان‌ها با چنین موقعیت‌های عجیبی را خیلی ظریف و عمیق به تصویر کشیده است.

مگان پیترز از ComicBook.com:

هستۀ این داستان دربارۀ خانواده‌ها، میراث‌ها و عدم قطعیت آینده است. وقتی دنیا با گودزیلا درگیر می‌شود، هر شخصی انگار به نوعی با خودش درگیر می‌شود و این نکته‌ای است که علی‌رغم ریتم آشفتۀ سریال، به خوبی در آن نشان داده می‌شود.

تسا اسمیت از Mama's Geeky:

معمولا این جور فیلم‌ها و سریال‌ها فاقد یک داستان جذاب انسانی هستند که عاطفه و تعلیق مناسبی در خودش داشته باشد. اما «میراث هیولاها» این نقص را به هیچ وجه در خودش ندارد و علاوه بر این، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و هیولاهایی واقعا وحشتناک نیز دارد.

دنیل داکری از پولیگون:

ترکیب حال و هوای یک دنیای پر از هیولاهای ترسناک با یک عنصر عمیق انسانی آن چیزی است که مجموعۀ فیلم و سریال‌های «گودزیلایی» به آن نیاز داشت؛ نیازی که این سریال تازه آن را به خوبی برآورده کرده است.

منبع: faradeed-156686

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد