hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > 20مورد انشعاب آب غیر مجاز در شهرستان گالیكش شناسایی شد

از ابتدای سالجاری تاکنون :

20مورد انشعاب آب غیر مجاز در شهرستان گالیكش شناسایی شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شناسایی 20مورد انشعاب غیرمجاز آب و تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز از ابتدای سالجاری تاکنون در شهرستان گالیکش خبر داد.

" ابوالفضل رحیمی " اظهار داشت: این اقدام به منظور حفظ حقوق مشترکان تحت پوشش امور آبفا شهرستان گالیکش انجام شد  که برخورد قانونی با صاحبان انشعاب‌ها و استفاده کنندگان غیرمجاز آب در این شهر با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد : 238 مورد تعویض کنتور خراب و فرسوده ، 15مورد استاندارد سازی و تعویض انشعابات قدیمی ، ترمیم و رفع  270مورد رفع اتفاقات شبکه و 220مورد رفع اتفاقات انشعابات و خط انتقال با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

وی خاطر نشان کرد : حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، بهسازی و بازسازی 6 حلقه چاه آب ، نصب و واگذاری 313 مورد انشعاب آب جدید  ،8مورد  جابه جایی کنتور،تعویض 10 مورد انشعاب آب  ،  اجرای عملیات توسعه شبکه به طول 1.5کیلومتر ، دیگر فعالیت های این امور در مدت مذکور بوده است. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان افزود : 10 هزار و 194مورد کلر سنجی ،  شستشوی 7کیلومتر شبکه و خط انتقال آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از دیگر اقدامات این امور از ابتدای سالجاری تاکنون بوده است .


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد